piątek, 26 kwietnia 2013

Ulotne + wyróżnienie

Uciekające motyle zamknięte pod szkiełkiem w ażurowej oprawie koloru antycznego brązu na regulowanym pierścionku.
Szerokość ok. 2,5cm



Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award, przez Patrycję z Lasu Różności za co bardzo dziękuję :-)


Zasady wyglądają następująco:


1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 10 (w różnych źródłach inaczej jest napisane - 7, 10 lub 15)  blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

W takim razie ujawniam 7 faktów o sobie...

1. planuję wszystko w szczegółach, przed każdym wyjazdem pakuję się zgodnie w wypisaną listą, żeby o niczym nie zapomnieć ;-)
2. lubię zawiłości języka polskiego i poprawność językową
3. kilka lat temu pokochałam morze (z wyłączeniem lata ;-)), choć dotąd istniały dla mnie tylko góry
4. jestem przeraźliwym zmarzluchem
5. mam milion przypomnień ustawionych w telefonie!
6. jestem (nad)wrażliwa - pod każdym możliwym względem ;-)
7. marzy mi się zaśpiewanie raz jeszcze Requiem Mozarta - być może niedługo się spełni :-)

 A to blogi, które nominuję - zajrzyjcie tam, warto!
1. Decomama
2. Domek na polanie
3. O la la... spinki do obuwia
4. Pracowite Słoneczko
5. Magda Soutache
6. Niesforne Szmatki
7. Kreatywna nuda


12 komentarzy:

  1. śliczne motylki, takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  2. no i gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne motylki i gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne motylki :) Gratuluje Ci wyroznienia :) Milo jest Cie lepiej poznac :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i oczywiście gratuluję Tobie wyróżnienia♥
    A te motylki są przecudowne, bardzo delikatne, uroczo wyglądają:)
    Pozdrawiam serdecznie,Ania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylki są boskie :) :) dziękuję za wzmiankę o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci pięknie za zauważenie mojego bloga, Ciebie też podglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia :))

    Pierścionki bardzo delikatne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ...hmmm dostałam powiadomienie a nie ma mnie na Twojej liście,pewnie małe nieporozumienie:)...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)