piątek, 18 stycznia 2013

Zaskoczenie :-)

Dziś rano dowiedziałam się, że Asia z Różanego Kącika Dzieł Rąk Własnych przyznała mi wyróżnienie!


Bloga mam od miesiąca z malutkim haczykiem, a tu taka niespodzianka!
Bardzo mi miło, że zostałam zauważona ;-)

Pytania od Asi i moje odpowiedzi:
1. Samochód, autobus czy rower? samochód
2. Książka czy film? film
3. Która książka/film jest Twoją ulubioną? Niebezpieczne związki
4. Na słodko czy na ostro? słodko - niestety ;-)
5. Odpoczynek - aktywny czy bierny? aktywny
6. Srebro czy złoto? złoto
7. Realistka czy idealistka? idealistka, która próbuje być realistką
8. Jakie cechy w sobie cenisz, lubisz? trzymanie się ustalonego planu
9. Jakich cech u siebie nie tolerujesz?
przejmowania się wszystkimi i wszystkim ;-)
10. Ulubiony gatunek muzyki? klasyczna
11. Gdybyś miała określić siebie kolorem, jaki byś wybrała? Dlaczego? różowy :-P bo jestem szczęśliwa

Zgodnie z zasadami, postaram się teraz wybrać 11 blogów, którym przyznam wyróżnienie...
11 to oczywiście mało, biorąc pod uwagę, że obserwuję co najmniej dwa razy tyle, a codziennie znajduję inne, nowe blogi, które aż chce się oglądać i podziwiać :-) Dodatkowo znalazłam informację, że dobrze byłoby, żeby były to blogi nowe/z niedużą ilością obserwujących. Spróbuję:

1. PASJA TWORZENIA - za filcowe różności - szczególnie torebki z Kitty :-)
2. HANDMADE & DO IT YOURSELF - za pomysły, by ulepszyć i upiększyć nawet nieciekawą z pozoru rzecz
3. PRACOWNIA POD ANIOŁAMI - za misie, mysie i królisie i inne cudowności :-)
4. ALLY RĘCZNIE ROBIONA BIŻUTERIA - za lepione pyszności, na widok których cieknie ślinka
5. ALICJA WOSZTYL - za sutaszowe kombinacje
6. SUTASZ MONIKA KRYZA - za zawijasy sutaszowe
7. BIZUTERIA Z SUTASZU - WIOLA JEDRZEJCZAK - za kolorowe szaleństwa w sutaszu
8. HANDMADE - SWEETS BLOG - za kolczykowe pyszności - szczególnie za Ciasteczkowego ;-)
9. LAWENDOWA KUŹNIA - przecudne uszyte zwierzaki i urocze aniołki
10. ADITYA DESIGN - za przepiękną biżuterię sutasz - szczególnie pawia
11. JUKA - za piękne zestawy biżuterii sutasz

Zapraszam wszystkich do odwiedzenia tych blogów - naprawdę warto!

A teraz moje pytania dla Dziewczyn:
1. Rozważna czy romantyczna?
2. Dawać czy brać?
3. Obcasy czy płaska podeszwa?
4. Kubek czy filiżanka?
5. Góry czy morze?
6. Rodzinnie czy w samotności?
7. Lampa czy świece?
8. Być czy mieć?
9. Kurtka czy płaszcz?
10. Długopis czy pióro?
11. PC czy laptop?

Miłej zabawy!

8 komentarzy:

  1. Dziękuję! :D
    Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za Wyroznienie niebawem postaram się odpisać:)
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje pięknie za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo. Choć z zasady nie biorę udziału w tego typu zabawach, jest mi naprawdę bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mam zapłon - dopiero teraz zauważyłam to wyróżnienie :) bardzo dziękuję - totalnie zaskoczona jestem :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku jak mi miło! Cieszę się z tego wyróżnienia ogromnie ;) Też totalnie jestem zaskoczona :) !! Super, to mobilizuje mnie do dalszej pracy i odłożenia studiów na kilka godzinek :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)