sobota, 4 maja 2013

Od pszczółki :-) + wyróżnienie

Plaster miodu zamknięty pod szkiełkiem. Oprawa i łańcuszek w kolorze antycznego brązu.
Łańcuszek dł. ok. 55cm, wisiorek ok. 3,5cm



Kilka dni temu dostałam kolejne wyróżnienie - tym razem od Marcepanowej Panienki - bardzo dziękuję, jest mi niezmiernie miło :-)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Marcepanowa Panienka wytoczyła ciężkie działa...
Pytania zwaliły mnie z nóg ;-) 
Postanowiłam, że na większość z nich jednak nie odpowiem, ponieważ mój blog jest (mam nadzieję) lekki, łatwy i przyjemny w odbiorze - dzielę się tu moją twórczością, a nie swoimi mniej lub bardziej głębokimi przemyśleniami.

1. Jakiego jesteś wyznania i co sądzisz odnośnie wyznawców innych religii?

2. Na kogo zagłosowałabyś/zagłosowałbyś w wyborach na prezydenta? (chodzi mi bardziej o cechy niż imię i nazwisko)

3. Gdybyś miała wybór kupić sobie wymarzoną rzecz, albo przekazać pieniądze na organizację charytatywną co byś zrobił/zrobiła?

4. Jakie jest Twoje zdanie co do in-vitro i aborcji?

5. Segregujesz śmieci / oszczędzasz wodę i prąd / uczestniczysz w akcjach i zbiórkach charytatywnych / jesteś wolontariuszem / wolontariuszką?
Segregowanie śmieci - bywa różnie, ale staram się. Wodę i prąd oszczędzam. W akcjach i zbiórkach charytatywnych uczestniczyłam ostatni raz gdy byłam w liceum. Wolontariuszką byłam przez kilka miesięcy w 2011 roku jednocześnie pracując w dwóch miejscach - dlatego tak krótko ;-)

6. Planujesz w przyszłości wyprowadzić się z Polski?
Zdecydowanie nie - nie wyobrażam sobie mieszkać w innym miejscu...

7. Jak chciałabyś/chciałbyś żyć i mieszkać za kilka lub kilkanaście lat?
Mam nadzieję, ze za kilka czy kilkanaście lat nie będzie gorzej niż teraz - jestem bardzo szczęśliwa.

8. Co sądzisz na temat hejterów i ciągłych zarzutów naśladowania innych bloggerów? Dotyczy Cię to?
Nie dotyczy mnie to - przynajmniej na razie ;-)

9. Co jesteś w stanie zrobić by spełnić swoje największe marzenie?
Prawie wszystko ;-)

10. Czego się najbardziej obawiasz? (chodzi mi tu na przykład o brak funduszy do życia, strata dachu nad głową, zawalenie semestru w szkole...)
Nie piszę - nie chcę kusić losu.

I na koniec coś banalnego:
11. Jak wygląda Twój pokój? Opisz, albo dodaj jego zdjęcie. :3
W moim pokoju królują beże i brązy i mam swój wymarzony żyrandol z kryształkami ;-)

Doceniam pomysł wprowadzenia odrobiny(?) powagi i zmuszenia do pomyślenia nad ważnymi sprawami, ale ja jednak pozostanę w konwencji zabawy blogowej i pytania też pozostaną z gatunku tych lżejszych ;-)

1. Czy zdarzyło Ci się mówić np. tego nigdy nie włożę/zrobię/kupię, a potem to zrobiłaś? ;-)
2. Powiedz co to było? (Zakładam, że każda z nas kiedyś tak mówiła ;-))
3. Jaka technika rękodzieła podoba Ci się poza tą, którą sama robisz?
4. Jaki film oglądany ostatnio zrobił na Tobie duże wrażenie (niekoniecznie dobre)?
5. Jaki program (nie serial) oglądasz najczęściej (nie z przypadku, ale z własnego wyboru)?
6. Czy komentując czyjąś pracę na blogu piszesz miłe rzeczy, choć praca nie do końca Ci się podoba? ;-)
7. Gdzie tworzysz (kuchnia/salon, biurko/stół)?
8. Czy domownicy wspierają Cię w twórczych poczynaniach?
9. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?
10. Czy jest jakieś miejsce, do którego często i chętnie wracasz?
11. I na koniec pytanie z gatunku bieżących: udało Ci się odpocząć podczas majówki? ;-)


A to blogi, które nominuję:



11 komentarzy:

  1. dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik :)
    Aleeee pytania dostałaś, w szoku jestem!
    Cieszę się, że Twoje są łatwe i przyjemne :)
    Dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny naszyjnik,gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny naszyjnik :) Gratuluje Ci wyroznienia :) Rzeczywiscie jakos tak dziwne pytania dostalas,rowniez mialabym problemy z odpowiedzia :) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę że odpowiedziałaś na pytania - co prawda nie na wszystkie ale jestem usatysfakcjonowana :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ...serdecznie dziękuję za wyróżnienie-pozdrawiam:)...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję Ci pięknie za wyróżnienie :D Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)