piątek, 23 sierpnia 2013

Jeszcze wakacyjnie ;-) + wyróżnienie!

Dla tych, którym świeci słońce...okulary słoneczne - pod szkiełkiem ;-) oprawa ażurowa koloru antycznego brązu na regulowanym pierścionku.
Szerokość ok. 2,5cm



Pamiątka z wakacji... pierścionek regulowany z ażurową oprawą w kolorze antycznego brązu:
Wysokość ok. 2,5cm, szerokość ok. 2cm



Kilka dni temu dostałam od Agnieszki z bloga Mooje Nowe Ja wyróżnienie!
Bardzo dziękuję - takiego jeszcze nie miałam :-)


Ciekawa jestem, czy kiedyś znudzą mi się takie zabawy...
Wyróżnienia sprawiają mi ogromną przyjemność - próżna jestem ;-)
Dodają skrzydeł i wiary w siebie! A poza tym, można poznać wiele ciekawych blogów...

Pytania od Agnieszki:
1. Jaka porę roku lubisz najbardziej? Lato! 
2. Góry czy morze? Zależy od pory roku :-) 
3. Rower czy auto? Auto 
4. Książka czy film? Film 
5. Ulubione danie? Wszystkie mączne potrawy :-P 
6. Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje? Na pewno chcę jeszcze raz (piaty ;-)) pojechać do Balatonfüred - takie plany mamy na przyszłe wakacje. 
7. Ulubiony kolor? Kiedyś odpowiedziałabym - czarny, a teraz nie wiem, czasem róż (fuksja), ostatnio granat... 
8. Prowadzisz blog ponieważ...? Chciałam gdzieś pokazywać to, co robię i... zazdrościłam blogującym Dziewczynom prywatnych wymianek ;-) 
9. W wolnej chwili...? Oglądam film i haftuję. 
10. Dzień zaczynam od...? Płatków z mlekiem :-)


Znalazłam na innym blogu zasady przyznawania tego wyróżnienia: 
  • Podziękuj za przyznane wyróżnienie ;-)
  • Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
  • Zamieść u siebie na blogu logo otrzymanego wyróżnienia
  • Przekaż nagrodę co najmniej 7 blogerkom
  • Zamieść linki do tych blogów
  • Powiadom o tym nominowane osoby

Nigdzie nie jest napisane ile pytań zadać kolejnym wyróżnionym, więc pozostanę przy 7.
A to pytania ode mnie:
1. Jesteś rannym ptaszkiem, czy nocnym markiem?
2. Ubrania w szafie - kolorowe czy stonowane?
3. Co poprawia Ci humor w kiepski dzień?
4. Jaka dziedzina rękodzieła (poza Twoją ;-)) podoba Ci się najbardziej?
5. Jak często przeglądasz inne blogi?
6. Jak długo prowadzisz swój blog?
7. Czy blogowe znajomości kontynuujesz w realu?

Przyznam, że coraz trudniej wyróżniać blogi, które znam i podziwiam i nie powtarzać się ;-) .
Oto one:
1. Ilona - To co robię i co lubię
2. Ewa, Joanna S., Joanna K. - Addicted to crafts
3. Ania - Cottoni
4. Mebelina - Jeżeli ktoś coś umie, to można się tego nauczyć
5. Narya - Tworzenie
6. Magda - Madeleine Hand Made
7. Ada i Magda - Bublownia


Miłej zabawy :-)

18 komentarzy:

  1. Ale cudny ten pierścionek z okularkami!!!Zauroczył mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierscionki Sliczne :) Dziekuje za odpowiedzi na pytania :) Milego popoludnia Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki serdeczne za to wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, bardzo dziękuję za wyróżnienie. Jutro się odniosę u siebie na blogu, bo dziś nie znajdę czasu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania - Narya

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pierścionki zwłaszcza drugi:) i dziekuję serdecznie za wyróznienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Oluś, słodkie pierścionki:)
    Gratuluję Wyróżnienia:)
    Buziaki i spokojnego weekendu życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba okularowy pierścionek. :D Ten drugi też jest świetny, ale nie do końca widzę co tam jest. :P
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace :)
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu gratuluję Ci wyróżnienia i bardzo dziękuję,że mnie nominowałaś;))To zawsze cieszy;)
    Okularki sa świetne ,ale nie wiem co jest na drugim pierścionku,a jestem ciekawska;)

    OdpowiedzUsuń
  10. UPRZEJMIE INFORMUJĘ ;-) że na drugim pierścionku są kolorowe muszelki! Kliknijcie na zdjęcie - jak je powiększycie, to mam nadzieję zobaczycie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu, serdecznie dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga :) takiego wyróżnienia na swoim koncie jeszcze nie mamy. Piękne biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a mnie podoba się pierwszy:) normalnie cała ja;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te muszelki :)podobają mi się, okularki zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjmij ode mnie wyróżnienie "Liebster Blog" - za świetnie prowadzonego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Jak tylko będę miała dłuższą chwilę, to wszystko poczytam i zrobię jak trzeba :-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)