piątek, 28 czerwca 2013

Zamówienie z Uroczą Dziewczynką w tle

Jakiś czas temu trafiła do mnie Magda z bloga Rodzinnie... Domowo... Ciepełkowo... i poprosiła o naszyjnik ze zdjęciem Córeczki. Naszyjnik jest już u Magdy, więc mogę go i Wam pokazać...


 

Magdo, bardzo dziękuję za zamówienie!

A przy okazji mogę Magdzie podziękować jeszcze za coś... zostałam wyróżniona


A tu pytania od Magdy:

1. Skąd taka pasja??
Śmieszna sprawa - noszę złotą biżuterię, ale lubię też metale nieszlachetne, jednak trudno było znaleźć biżuterię w odcieniach złota - wszędzie było srebro! Cóż było robić? Zawzięłam się i sama zaczęłam robić biżuterię :-)

2. Czy to co robisz jest Twoim hobby czy wymogiem?? Tzn robisz bo lubisz, czy musisz z czegoś żyć??
Tworzenie biżuterii jest moim hobby, ale nie narzekałabym, gdyby było codzienną pracą...

3. Gdzie widzisz siebie za kilka lat??
Na pewno wśród moich Najbliższych, a co dalej? Zobaczymy...

4. Chciałabym jutro...
Pozałatwiać wszystkie zaplanowane sprawy!

5. Moim kolejnym celem jest...
Będzie przyziemnie ;-) spakować się i o niczym nie zapomnieć!

I tu przechodzę do sedna - w związku z tym, że szykujemy się całą Rodzinką do wyjazdu, który już dziś w nocy(!) nie nominuję tym razem kolejnych blogów - mam nadzieję, że mi wybaczycie?...

P.S. Witam kolejną Obserwatorkę!


3 komentarze:

  1. Piękny naszyjnik:)
    Gratuluję wyróżnienia i życzę udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodka odskocznia od mrocznej dziewczynki;))
    Gratuluję wyróżnienia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny naszyjnik :) Sliczniutka Dziewczynka :)
    Gratuluje Ci wyroznienia :) I Zycze Ci udanego wyjazdu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)