środa, 28 sierpnia 2013

Wielkookie limonkowe... + wyróżnienie!

Wielkookie limonkowe sowy pod szkiełkiem w oprawie koloru antycznego brązu.
Długość z biglem ok. 3,5, szerokość zawieszki ok. 2cm



Jest mi niezmiernie miło, bo Black Rose's Handmade Things doceniła moje biżuteryjne zmagania i otrzymałam kolejne wyróżnienie!


Serdecznie dziękuję i śpieszę odpowiedzieć na pytania:
1. Co sprawia Ci największą radość? Krótkie, ale częste wyjazdy z Najbliższymi :-)
2. Co sprawiło, że zaczęłaś blogować? Dwa dni przed moim pierwszym kiermaszem rękodzieła stwierdziłam, że muszę mieć jakiś namiar na siebie, gdyby ktoś był zainteresowany :-) a poza tym, chciałam pokazać, co robię.
3. Trzy słowa najlepiej opisujące Twoją twórczość... Zabawa kolorowymi grafikami :-)
4. Gdybyś była kwiatem, byłby to... Może szafirkiem? Bardzo je lubię!
5. Gdybyś mogła urodzić się na nowo, kim chciałabyś być? Sobą!
6. W deszczowy dzień najbardziej lubię... Spać...
7. Ulubiony artysta (z dziedziny sztuk plastycznych) to... Nie mam takiego.
8. Ulubiona piosenka to... Mam kilka takich ulubionych, ale ostatnio słucham... tego :-D
9. Najlepszy cytat, jaki usłyszałam... Nie mogę sobie nic przypomnieć...
10. Kto Cię inspiruje? Życie!
11. Najbardziej szalony pomysł, jaki przyszedł Ci do głowy, i go zrealizowałaś... :) Trudno nazwać to "pomysłem", raczej ogromnym strachem i potrzebą działania, by życie było takie, jak powinno - wywróciłam swoje życie do góry nogami, a cudowne tego efekty widzę co dzień :-)

Czas na nominowane przeze mnie blogi...
1. Mooje Nowe Ja
2. By Moniek ...czyli biżu bez tandety
3. It's so easy
4. agaopalinska
5. Świat Tobatki
6. Pasje Adrianny
7. Świat Esophie
8. Handmade by Shenny
9. krainamojejfantazji
10. Swirl Me Anecia's DIY
11. Galeria Rzeczy Ładnych

I pytania ode mnie, albo "od czapy" - totalnie z kosmosu ;-)
1. Czy lubisz owoce morza?
2. Kiedy ostatni raz tańczyłaś?
3. Jesteś optymistką czy pesymistką?
4. Jaki kolor ma klawiatura w Twoim komputerze/laptopie?
5. Jaką bajkę oglądałaś ostatnio?
6. Czy lubisz długą jazdę samochodem (minimum 8 godzin)?
7. Gdzie najchętniej spędzasz wakacje?
8. Czy masz na swoim koncie mandat?
9. Czy lubisz swoje miasto?
10. Czy masz rodzeństwo?
11. Czy lubisz prasować?

A nie mówiłam, że pytania z kosmosu? ;-)
Brak mi weny, a skoro to zabawa blogowa - może być na luzie!

Do Czytających: zajrzyjcie na te blogi! :-)
Do Wyróżnionych: bawcie się dobrze!


P.S.1 Serdecznie witam nową Obserwatorkę!

P.S.2 Nie mogę powiadomić Właścicielki bloga Pasje Adrianny - nie mam adresu mailowego, a na blogu nie mogę zostawić komentarza, bo wszystko idzie prze G+, którego nie używam... Gdyby się komuś udało przekazać informację o wyróżnieniu ode mnie - byłabym wdzięczna :-)

24 komentarze:

  1. Piękne! A co do szafirków - to jedne z moich ukochanych kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci Olu kolejnego wyróżnienia i kolejnej pięknej pary kolczyków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej - bardzo dziękuję za wyróżnienie ;) to dla mnei wiele znaczy ;) a oto odpowiedzi na pytania:

    1. Owoce morza są okropne ;) jak byłam mała to widziałam jak moja mama przyrządza je na patelni, a one tak dziwnie podskakiwały i teraz mam urazę do nich ;)
    2. Ostatni raz tańczyłam wczoraj przed lustrem w łazience do piosenek mojego ulubionego wykonawcy - Basshuntera ;)
    3. Optymistką do kwadratu ;) Dla Aneci nie ma rzeczy nie możliwych - chyba,że zjedzenie wątróbki ;)
    4. Niestety, jest w kolorze, którego nie lubię - czarnym z białymi literkami. Jak mój laptop się zestarzeje, to coś z nimi zrobię ;)
    5. Ostatnio (dzisiaj rano) oglądałam Fineasza i Ferba. Uwielbiam ją ;) W pokoju mam tonę gadżetów z tej kreskówki, a szczególnie mojego ulubionego bohatera- Pepe Pana Dziobaka ;)
    6. Jazda samochodem tak długo jest ok,na szczęście nie mam choroby lokomocyjnej, ale preferuję autobus wycieczkowy. Można poznać wielu fajnych ludzi, pogadać i się powygłupiać ;)
    7. Wakacje najchętniej spędzam nad wodą ;) Jeśli gdzieś wyjeżdżam, to do ciepłych krajów, a pozostałą część wykorzystuję na doskonalenie mojego sportowego uzależnienia - wakeboardingu ;)
    8. Ehh, musiałaś zadać to pytanie - strasznie mnie demotywuje ;) 3 razy oblałam prawko na B1(kategoria B dopiero w kwietniu), więc niestety, nie zdobyłam jeszcze żadnego ;p
    9. Mieszkam w Lublinie i z czystym sumieniem uważam, że jest cudowne ;) Uwielbiam je za to, że nie jest zbyt duże, ma autobusy w ładnych kolorach (czerwono-zielono-białe), co roku po mieście chodzi wielu przystojnych studentów, a Zalew Zemborzycki to oaza spokoju ;)
    10. Na szczęście nie ;) Jako "przyszywane" rodzeństwo mogę uznać kota i psa ;) Cieszę się z tego, bo za każdym razem jak tata kupi mi czekoladę, to mogę zjeść ją sama ;)
    11. To jest jedyna rzecz, którą lubię robić w domu. Może dlatego, że jest to "opieka" nad ubraniami, które uwielbiam. Nie prasuję jedynie spodni mojej mamy, bo za każdym razem robi mi wyrzuty, że nie prasuję ich w kancik ;)

    Sporo tych pytań ;) Mam nadzieję, że czytanie Cie nie zanudziło ;) Pozdrowienia ;) Miłych ostatnich dni wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie mnie nie znudziło - czytałam z ciekawością! Jeśli zajrzysz tu jeszcze raz, to proszę podaj adres mailowy, bo nie mogę u Ciebie znaleźć, a chciałam kilka słów napisać :-)

      Usuń
  4. Piękne;)gratulacje wyróżnienia!czy mogę prosić o adresik na @ wyróżnienie za udział w zabawie rymowanki otrzymujesz za systematyczne rymowanie;)i dobre chęci!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki super, gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie.. Mam nadzieję, że się nikt nie obrazi, ale taką mam zasadę - nie biorę udziału w tego typu zabawach (o sobie wolę pisać, kiedy mam nastrój, a nie wytypowana, a w ogóle za dużo nie lubię na ten temat się wypowiadać). Ale pochlebia mi (jestem osobą próżną :) ), kiedy ktoś mnie wyróżnia, komuś się podoba to, co robię :)
    Dlatego bardzo, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie ja przepraszam, bo przeglądam zawsze blogi w poszukiwaniu znaczka typu "wyróżnienia są miłe, ale nie - dziękuję", ale u Ciebie nie znalazłam - za to były obrazki różnych innych wyróżnień - nie doczytałam dopisku ponad nimi...

      Usuń
    2. Absolutnie nie masz za co przepraszać :) Tylko nie gniewaj się, że nie podam dalej :)
      Ale czuję się zaszczycona wyróżnieniem :)

      Usuń
  7. Sówki..ymm... i to wielkookie!:), bardzo mi się podobają.
    Nie omieszkam zajrzeć znów, a
    w wolnej chwili zapraszam również do swojej skromnej galerii, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za wyróżnienie :) to bardzo miłe z Twojej strony :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu, bardzo mi miło, że wśród wyróżnionych przez Ciebie blogów znalazł się również mój :) Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje! a sówki oczywiscie super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne sowki :):) Gratuluje Ci wyroznienia :) Jak i baardzo dziekuje za wyroznienie mnie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wyróżnienia i dziękuję że ujęłaś mój blog wśród wyróżnionych:-)))) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. jasne, nie ma probemu - aneta.niecko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia! W pełni zasłużone!!

    Chciałabym również serdecznie podziękować za wyróżnienie moich necikowych wytworków. Odpowiedzi są już na blogu. :)

    http://bymoniek.blogspot.com/2013/09/zeszo-srodowe-zaskoczenie.html

    ps. Przepraszam, za małe opóźnienie, aczkolwiek ten czas ucieka mi jak przez palce... :(

    Ciepluteńkie pozdrowionka. xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wyróżnienie, jest mi naprawdę bardzo miło! :)
    A pytania są super, takie właśnie "na luzie", więc chociaż planowałam nie odpowiadać wcale, to spróbuję króciutko. Krewetki lubię, resztę jadam w imię zasady "wszystkiego trzeba spróbować"; tańczyłam dziś rano przy pakowaniu; moja klawiatura jest czarna, bajek nie oglądam, a samochodem mogę jeździć godzinami, bo kierowcą nie jestem (ale pod warunkiem, że na aviomarinie). Wakacje spędzam nad morzem (tak, lubię polskie morze!), mandat mam, ale nie przyznam się, za co ;) Lubię swoje miasto, nie mam rodzeństwa, a prasuję bardzo chętnie - w sesji albo jak się zdenerwuję. A moja szklanka jest zawsze do połowy pusta, ale upieram się, że jestem realistką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)