czwartek, 6 marca 2014

Mała gimnastyka ;-) + wyróżnienie

Łepek w prawo, łepek w lewo - mała gimnastyka o poranku ;-) wszystko to na pierścionku w oprawie koloru antycznego brązu - stworzony dla Kociego Lokum.

Szerokość ok. 3cm, wysokość ok. 3,5cm



Jeszcze trochę i minąłby miesiąc odkąd dostałam wyróżnienie od Kasi z bloga Ojeju


Na szczęście znalazłam chwilę i zabrałam się za odpowiadanie na zadane mi pytania... 

1. Książka czy e-book?
książka 
2. Co cię napędza do działania?
gdy wiem, że będę miała trochę wolnego, szykuję co się da wcześniej, by później móc się cieszyć momentem tworzenia :-) 
3. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
zdecydowanie lato 
4. Co Cię denerwuje?
fałsz  
5. Jakie masz wady?
jestem dokładna
6. Jakie masz zalety?
jestem dokładna ;-) 
7. Czego nigdy w życiu absolutnie nie zjesz?
robaków :-P 
8. Twoja ulubiona technika handmade?
haft krzyżykowy i tworzenie fotobiżuterii 
9. Kawa czy herbata?
herbata - zielona 
10.Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Podobnie jak tytułów filmów - nie zapamiętuję ;-)
11.Co lubisz robić w deszczowe dni?

oglądać filmy/bajki z Mężem i Córeczką i jednocześnie haftować - pełnia szczęścia :-)
 
Mam nadzieję, że Kasia mi wybaczy, ale nie przekażę wyróżnienia dalej do konkretnych osób - robiłam to już wielokrotnie i ciężko teraz wybierać i nie powtarzać się. Powiem tak: kto ma ochotę - niech się częstuje :-)

P.S. Witam serdecznie Nową Obserwatorkę!

8 komentarzy:

  1. Słodki ten kociaczek :)
    I gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten pierścionek! Powinna być do kompletu broszka, tak minsię jakoś skojarzyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slodka kicia :):) Gratuluje Ci wyroznienia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyróżnienia Kociaczek cudny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędny kociak :) gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  6. też zdecydowanie wolę książki :) i sama do końca nie wiem czy dokładność w pracy to wada czy zaleta :) ale nie lubię podpisywać się pod czymś tak byle jak zrobionym ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten pierścionek. Też wolę książkę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi milo, że wzięłaś udział w zabawie. Na pewno będę tu często zaglądać. Mam nadzieję, że ty również zajrzysz do mnie od czasu do czasu. :):) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)