środa, 12 lutego 2014

♥ Propozycja dla Młodej Pary ♥

Zawieszka do bukietu ślubnego Panny Młodej

Na zawieszce może być:
- data ślubu
- imiona Młodej Pary
- zdjęcie Młodej Pary
- zdjęcie Rodziców
- zdjęcie Bliskiej Osoby, której już nie ma
- ulubiony cytat
- cokolwiek :-)

Pierwszy projekt, który udało się zrealizować to zawieszka do bukietu na 35 rocznicę ślubu...




Kolejny bukiet należał do Kasi i Tomka, którzy byli tak uprzejmi i przesłali mi zdjęcia :-)
Zawieszka była przekazana Pani, która robiła bukiet ślubny i zawiesiła ozdobę wg własnego uznania ;-)




Po uroczystości zawieszkę można zamienić w naszyjnik lub breloczek :-)


Spinki do mankietów dla Pana Młodego

Spinki pokazywałam już kilka razy na blogu, więc w skrócie, co można w nich zamieścić:
- datę ślubu
- imię Panny Młodej
- imiona Pary Młodej
- dowolny (niedługi ;-) ) tekst
- zdjęcie (dotyczy większych spinek)

Spinki w kolorze antycznego brązu, wielkość oczka 12mm
 


Spinki w kolorze antycznego brązu, wielkość oczka 18mm
 


Spinki w kolorze srebra, wielkość oczka 18mm



Chętnie podejmę współpracę z kwiaciarniami :-)
Zapraszam do kontaktu: lexiesart@gmail.com

12 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się takie zawieszki do bukietu, szkoda tylko, że usłyszałam o nich więcej dopiero po swoim ślubie :)
    zarówno pierwsza zawieszka jak i pierwszy bukiet bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG jakie to kreatywne, pierwszy raz widzę i jestem zachwycona. Współpracujesz tylko z kwiaciarniami czy realizujesz też indywidualne zamówienia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indywidualne zlecenia zawsze z przyjemnością zrealizuję :-)

      Usuń
  3. Fajny pomysł z zawieszkami do kwiatów :) Świetne prace :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super pomysł z zawieszkami do bukietów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszkę do kwiatów pierwszy raz widzę,ale pomysł super:)A spinki do mankietów polecam!!!Mamy i się nimi zachwycamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. super:) kolejna dywersyfikacja Twoich możliwości brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. A moja zawieszka od kwiatków wylądowała przy telefonie :) i teraz robi za żywą reklamę :) jedna osoba nawet mnie pytała skąd mam taką ładną zawieszkę :)
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)