czwartek, 13 lutego 2014

Daaawna wymianka

Daaawna wymianka, ale z premedytacją czekałam do teraz ;-)
Wymianka zrobiona z Asią z bloga Kraina mojej fantazji. Asia poprosiła o biżuterię - głównie z sowami i tak powstało kilka kompletów...






Dla odmiany - jeden zestaw z ludowym motywem ;-)






komplet dla Kuzynki Asi - Oli






Na koniec sowia młoda para :-)



A tak wyglądało wszystko razem

 

Natomiast ja od Asi dostałam album na zdjęcia, ponieważ dokładnie w Walentynki obchodzimy z Mężem 10 rocznicę ślubu, która będzie wyjątkowo uroczysta i zdjęć na pewno nie zabraknie :-)
Album zrobiony specjalnie dla mnie w kolorach przewodnich ;-) ecru i fuksja...
Do albumu Asia dołączyła jeszcze sówkę. 


 

A tu jeszcze zdjęcia albumu - z bloga Asi.



Asiu dziękuję za tę wymiankę :-)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję talentu.
    Nominuję Cię do Liebster Blog Award i zapraszam do zabawy:
    http://www.ojeju.com.pl/2014/02/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi zrobiłaś niespodziankę ;-) Ja również Ci dziękuję za wszystkie cudowności, które dla mnie wykonałaś ;-) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznosci przygotowalas na wymianke :):) Album Sliczny :)
    Noo i Gratuluje Wam Rocznicy :) Zycze Wam ,aby bylo jeszcze wieele takich Pieknych Wspolnych Rocznic Waszych :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełno sówkowych dzieł :)), wymianka bardzo udana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)