czwartek, 25 lipca 2013

Łaaaaaaaaaa!!! + wyróżnienie

Kto się wystraszył? ;-)
Czerwony potworek wcale nie jest taki straszny - on tylko udaje!
Schowany pod szkiełkiem i w oprawie koloru antycznego brązu, pierścionek regulowany.
Szerokość ok. 2cm



Kilka dni temu od Asi z bloga AsiaMi - pomysłowa mama dostałam kolejne wyróżnienie!


Asiu - bardzo dziękuję! Co ciekawe - do Asi zaglądałam, jak jeszcze nie śniłam nawet o własnym blogu! A teraz proszę  ;-)


A oto pytania i odpowiedzi:

Co zmotywowało Cię do założenia i prowadzenia bloga?
Były dwa dni do mojego pierwszego kiermaszu i stwierdziłam, że przydałoby się mieć coś na kształt wizytówki, a na niej jakiś namiar do siebie, żeby można było mnie znaleźć, jeśli ktoś zechce kupić moją biżuterię...

Skąd wziął się pomysł na nazwę dla Twojego bloga?
Moje imię to Aleksandra, a w ulubionym serialu do dziewczyny o takim imieniu mówiono Lexie :-)

Twoja najlepsza cecha charakteru to...?
Trzeba by spytać moich Bliskich ;-)

Jakie jest Twoje życiowe motto?
Cieszyć się i doceniać wszystko, co się ma.

Co znaczy dla Ciebie słowo "polskość" ?
Wszystko, co kojarzy się z Polską począwszy od biało – czerwonej flagi, skończywszy na... żubrach (ten wpis to efekt weekendowego wypadu do zoo ;-)).

Miejsce na świecie, do którego byś chętnie powrócił/powróciła?

Mam kilka takich ukochanych miejsc i wracam do nich. Obecnie tęsknię za Szklarską Porębą :-)

Jak spędzasz wolny czas?
Błądząc po otchłani internetu w poszukiwaniu natchnienia...

Co byś polecił/poleciła do zwiedzenia w Twoim mieście?
Na dobry początek - Palmiarnię.

Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Jedna z ulubionych to The Story śpiewana przez Sarę Ramirez – oczywiście z mojego ulubionego serialu :-D

Gdybyś mógł/mogła, co byś zmienił/zmieniła w swoim życiu?
To, co trzeba było – już zmieniłam... 


A tu wyróżnione przeze mnie blogi:

Lolissa: blog o sutaszu - za sutaszowe pawie    
Posolone Pomysły - za posolone aniołki ;-)
Pracowite Słoneczko -za zwierzaki w najróżniejszych przebraniach
Szydełko Agnieszki - za Dorę i Butka i inne postaci
Handmade By Mama - za kucyki, które kradną serca nawet mnie - dorosłej!
Ystinowo - za cuda, które robi w swoim domu
Pracownia Foggi - za lalki, anioły i całą resztę
Jagodowo - za piękne anioły i inne lepione śliczności
Kramikowe Cuda Katarzynki - za niesamowite plecione rzeczy...

Opis, co trzeba zrobić podkradłam od Asi :-) 

Jeśli przyjmujesz wyróżnienie to: 
  • wklejasz banerek u siebie i informację od kogo to wyróżnienie otrzymałaś  
  • odpowiadasz lub nie na pytania  
  • nominujesz 10 blogerek do wyróżnienia  
  • informujesz koleżanki - blogerki o wyróżnieniu  


13 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, gratuluję Ci serdecznie wyróżnienia i dziękuję za docenienie mojej skromnej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piersionek Suuper :) Gratuluje Ci wyroznienia :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny potworek:)Gratuluję wyróżnienia♥Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy potworek :) Gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziekuję! postaram sie wypełnic , choc z regóły jednak odkładam na tzw. wieczne nigdy....zobaczymy.....
    a potworek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana dziękuję Ci za wyróżnienie :) Jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. On nie jest straszny, on jest przeuroczy! *o*
    Gratuluję wyróżnienia. :)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierścionek jest cudny! Bardzo podoba mi się ten czerwony potwór :) Taki pierścionek chętnie nosiłabym na palcu, choć ogólnie nie chodzę w biżuterii. Gratuluję wyróżnienia!!

    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki uroczy ten potworek :)Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie.
    Pozdrawiam ☼ cieplutko
    Ps. cudny potworek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia! Potworek całkiem sympatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia:)
    Dziękuję bardzo za docenienie moich wysiłków.
    Potworek wcale nie jest straszny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)