piątek, 5 lipca 2013

Kto zostawił ślady? + wakacyjnie

Ktoś zostawił ślady! Przyznać się - kto to? ;-)

Pierścionek regulowany w oprawie koloru antycznego brązu.
Szerokość ok. 2cm



Kolczyki - wkrętki  w oprawie koloru antycznego brązu.
Szerokość ok. 18mm



Wakacyjnie:
Żeby nie było - zamoczyłam nogi w Balatonie...
W tym roku Balaton wyjątkowo chłodny (na razie).


Cieszyć się tylko trzeba, że są baseny! Za to mojej Rodzince żadna woda nie straszna!

Węgierska biedronka doceniła manicure mojej Córeczki ;-)

 

A jutro rano... pakujemy się i wracamy do domu. Dłuuuga droga przed nami...

P.S. Witam kolejnych Obserwatorów! Rozgośćcie się!

7 komentarzy:

  1. Wow! Niesamowicie mi się podoba taki komplecik! Rewelacja! *.*
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny komplecik.Przyciąga wzrok <3
    truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślady bombowe :) Szczęśliwej drogi powrotnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam powiedzieć, że to moje ślady ale mam za duże rączki :P Bardzo ładna praca :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Szerokiej drogi powrotnej :)))

    Super komplecik :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tu u Ciebie, miło i kolorowo :)) Piękne prace :)) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. To na pewno nie moje ślady:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)