wtorek, 30 lipca 2013

Moja własna!

Pierwszy raz zrobiłam dla siebie za jednym razem tyle biżuterii!
Jakoś tak wyszło :-)

Nutkowe kolczyki zrobiłam, bo spodobał mi się model zamówiony przez moją Koleżankę...



Naszyjnik z pawiem - taki jak kiedyś - bo brakowało mi dodatku do świeżo kupionej zielonej sukienki ;-)



Z tego samego powodu powstała haftowana broszka - sowa...


A ta dla Córeczki, bo spodobały jej się sówki, gdy haftowałam kolczyki ;-)



I ostatnie - bo pokochałam sówki całym sercem :-D



16 komentarzy:

  1. EEEEeee nutkowe najlepsze, uwielbiam nutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo... ale paw i haftowane sówki najlepsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma jak haft! Ostatnie sówki są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paw jest boski. *.*
    Muzyczne i sówki też są świetne, ale paw to normalnie serce mi skradł. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. Nutki, nutki i jeszcze raz nutki....wiadomo z jakiego powodu:)))))
    Buziaki Oleńko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka, wszystko mi się podoba ale chyba nutki najbardziej! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sowy górą super. Fajnie jest zrobić coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za przepiękny prezent :) Karteczka była naprawdę przecudna! :) Nie mogę się nacieszyć szczególnie pierścionkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :-) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  9. Ponoć szewc w podartych butach chodzi ;) Na szczęście już nie :) Mój faworyt to paw - uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko pięknie, ale Paw - jest tu królem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wisiorek z pawiem śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie a ten wisior z pawiem cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)