środa, 24 lipca 2013

Czyj to guzik?

Jest 100!!!
Moim cichym marzeniem było, żeby mieć 100 obserwatorów na pierwszy rok bloga (grudzień 2013), a tu taka niespodzianka :-) Fajnie, że jesteście!
Witam zatem 100 Obserwującą!
Zgodnie z obietnicą - candy będzie, ale myślę, że dopiero po niedzieli się z tym uporam. Na chwilę obecną jestem pochłonięta ostatnimi przygotowaniami do jarmarku!

A dziś...
Zgubiony guzik, zamknięty pod szkiełkiem, oprawa ażurowa koloru antycznego brązu na regulowanym pierścionku.
Szerokość ok. 2,5cm



12 komentarzy:

  1. Gratuluje Ci osiagniecia celu :) Jak i zapewne jeszcze wiele osobek Cie znajdzie i zostanie na dluzej jak ja :):) Baardzo fajnie wyglada pierscionek z guzikiem :) Fajny pomysl :) I powodzenia zycze na jarmarku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda ten pierścionek-guziczek. :D
    Gratuluję takiej ilości obserwatorów. :)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ! :D
    Świetny pierścionek :>
    I zapraszam do siebie na letnie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idziemy prawie łep w łep. Mi też ostatnio wybiła setka co mnie bardzo cieszy i z tej okazji zorganizowałam candy, na które serdecznie Cię zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 100 obserwatorów. Ta liczba nie dziwi mnie wcale, Twoja twórczość na to zasługuje:) Życzę jeszcze bardziej powiększającego się grona podglądaczy.
    Pozdrawiam, Ada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję seteczki :) i kolejnych życzę :)

    Guzikowy pierścionek - super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję obserwatorów :)
    a pierścionek śliczny i pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł z tym guzikiem!Bardzo mi się podoba.
    Gratuluję setki♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zastanawiałam się, gdzie się podział mój guzik od spodni? :)) Teraz już wiem :))
    Super pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)