niedziela, 28 lipca 2013

Candy!

Słowo się rzekło ;-)
Zapraszam na candy!

Zasady tradycyjne:
  • do 14 sierpnia 2013 do godziny 23.59 trzeba zapisać się pod tym postem wrażając chęć wzięcia udziału w zabawie
  • zamieścić na swoim blogu zdjęcie (poniżej) z aktywnym linkiem do tego candy - osoby nieposiadające bloga proszone są o pozostawienie adresu mailowego, można też wstawić zdjęcie na fb
  • cierpliwie czekać na losowanie - postaram się je przeprowadzić następnego dnia :-)
Do wygrania:
wkrętki z kwiatowym wzorem i haftowana sowa - broszka.






P.S. Witam serdecznie kolejne Obserwatorki! Rozgośćcie się :-)

87 komentarzy:

  1. świetne nagrody, jednak ja po miesiącach nieudanych prób zrezygnowałam już z udziału w konkursach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież zapisanie się nic nie kosztuje, a szansa jakaś jest :-) Głowa do góry!

      Usuń
    2. Popieram, zapisanie nic nie kosztuje, a zawsze może się udać. :D
      Ja się z chęcią zapisuję. :)

      Usuń
  2. Zgłaszam się :) Ta sówka jest genialna ! Musze ją wygrac ! :D

    A jeżeli można zapytać jak jest sposób losowania ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można!
      Podobnie, jak za pierwszym razem
      http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/05/wyniki-candy.html
      losuje moja Córeczka - już nie może się doczekać, a ja nie śmiem odbierać jej tej przyjemności ;-)

      Usuń
  3. Zapisuję się, bo zakochałam się w sówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja się dopisuję do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poniewaz ja Uwielbiam twoje sowki haftowane Tooo z mila checia ustawiam sie w kolejce :):) Przesliczne prezenty przygotowalas :):) Trzymam kciuki za odrobinke szczescia :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet jeśli nic nie wygrywamy to zawsze jest to fajna promocja bloga na który lubimy zaglądać, prawda?:)
    poza tym aby zorganizować CANDY to też się trzeba trochę natrudzić i ponieść koszty ;)

    więc chętnie wezmę udział:) banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/ po lewej stronie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja zapiszę się, szczęścia spróbuję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z chęcią spróbuję szczęścia, a sówki szalenie lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie się zapiszę, broszka jest niesamowita ;) banerek na blogu
    http://poleskieinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się oczywiśćie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Staję w kolejce po te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obowiązkowo ustawiam się w kolejeczce!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się z największą przyjemnością zapisuję, może będę miała odrobinkę szczęścia i od 15 sierpnia oprócz podziwiać na ekranie monitorka Twoje maleńtasy, będę je podziwiać na moich uszach :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Baner umieściłam, z przyjemnością na końcu kolejki staję :)
    Pozdrawiam
    Miłka

    http://www.pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. spróbuję szczęścia ;-)
    info u mnie już jest.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne rzeczy! z chęcią zapiszę się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, jeśli można to chętnie się zapiszę do Twojej zabawy. Mam w rodzinie 2,5 letnią dziewczynkę, której taka sówka osłodziłaby pierwsze dni pobytu w przedszkolu. Kolczyki oczywiście byłyby dla mnie :) Pozdrawiam ciepło /violka

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę przepuścić takiej okazji. Mieć na własność choć jedno z tych twoich cudeniek to takie moje maleńkie marzenie. Więc cierpliwie czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. My rowniez zglaszamy sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nagrody są cudowne wiec z chęcią wezme udział w candy...
    moj blog to muliniane-cudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prezenty! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością zapisuję się :)
    Adres bloga: http://handicraft-workshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też polubiłam sówkę, a kolczyki już widzę oczyma wyobraźni na moich uszach ;-)
    Zapisuję się!
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie też się podoba nagrodą, może wygram...

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie będę oryginalna, sówka skradła i moje serce, zapisuję się i dołączam do grona obserwatorów :)

    http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też, ja też. Sóweczka przecudowna tym bardziej, że kocham sowy. Kolczyki napawają wiosennym klimatem.
    Baner na blogu http://kamilove-arcydziela.blogspot.com/ po prawej stronie.
    Czekam na wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również z chęcią się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oleńko!
    Ustawiam się, oczywiście, że się ustawiam!:)
    Kciuki za siebie trzymam:)
    Buziaki KOchana!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się, może szczęście mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po cukierasy :) Śliczności przygotowałaś :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się zapisuję :D! sóweczka jest obłędna :)! Kolczusie równie piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sówki mnie urzekły, więc staję w kolejce :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też nie wierzyłam w wygraną aż jeden jedyny raz mi się udało <3
    jakież było moje szczęście :D
    tutaj byłoby podwójne gdyż tak się ciekawie składa że w dzień losowania byłyby moje urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się! Zdjęcie jako post na moim nowym blogu: http://crazytruecreative.blogspot.com/. Poszerzyłam grono obserwatorów. Twój blog jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. sówka jest magiczna, muszę ją mieć, więc się zgłaszam! :)

    www.bizulanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne! Ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne cukierasy, ustawiam się:-))))

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam!!
    Nagrody są cudowne dlatego z chęcią ustawie sie w kolejce, i zostanę na twoim blogu na dłużej:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja się zgłaszam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. cudne kolczyki i sówka- zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oleńko zapisuje się z rdością.Juz tam sobie upatrzyłam mało co nieco ale poczekam chwilkę na kasę ;-)))))
    Cudowności tworzysz. Cieszę się że blog rośnie. Całuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też się zapisuję :-) ale dla odmiany z powodu na kolczyki są przepiękne sówka też :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. O ! No pewnie, o takie cuda - zawsze :) Przepiękne :) Zgłaszam się do konkursu ;) i,... czekam na wyniki ;)

    Zapraszam na Co w trawie piszczy :) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne cukierasy! ustawiam się w kolejce. ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam chrapkę na te piekne candy!
    Może tym razem los się do mnie uśmiechnie...?

    OdpowiedzUsuń
  47. Nagrody są prześliczne !
    Ja również staję w kolejce po nie :)

    Mimo, że mało razy szczęście mi sprzyja, to zawsze próbuję :) A nóż się uda wygrać :)
    A jak nie to i tak będzie fajnie, bo super jest wziąć udział w konkursie, nawet dla samych emocji :)
    Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo chętnie biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Takie maleństwa, a takie śliczne :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj, jak bym chciała :) Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne prezenty, chętnie przyłączę się do zabawy - może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale wspaniałości, oczywiście staję w kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ustawiam się w długiej kolejce po te cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. chcę wziąć udział! sowa jest piękna!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna sówka :) Staje w kolejce z nadzieją, że szczęście dopisze :)
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się w kolejeczce i uśmiecham się do Twojej córci ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się :) same śliczności :)
    olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Również się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Och, jakie śliczności! Zgłaszam się do Twojej zabawy i z niecierpliwością czekam na losowanie :-) Pozdrowienia - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. zapisuje się :) banner do rozdania na blogu z boku :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja złapię dzisiaj szczęście za nogi i stanę w kolejce po błyskotki dla żony :)
    Pozdrawiam
    Jarek
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Moje pierwsze candy w którym biorę udział- ZGŁASZAM SIĘ! negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Oczywiście zgłaszam się, ponieważ i sówka i kolczyki są śliczne^^
    Banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  65. Takie cudne nagrody, że aż żal nie wziąć udziału ;)
    Obserwuję jako Puszkova,
    Baner na blogu: Koralikowakraina.blogspot.com
    Pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie mogę się nie przyłączyć do kolejki :0 pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. poproszę o stworzenie losu i dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie wiem jak to się stało, że przegapiłam takie słodkości...hmm...
    Cieszę się jednak, że udało mi się zapisać na ostatnią chwilkę:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Chcę wziąć udział.
    Obserwuję: vesper lizbark
    Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    Udostępniam na fb: Amelia JA
    e-mail: karola_b@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Ostatnia chwila na zapis,ale jak jest candy z sową to niemogę przejść obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Z chęcią ustawie się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  73. Odpowiedzi
    1. Troszkę za późno - wczoraj były wyniki
      http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/08/wyniki-candy-i-jeszcze-cos.html

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)