czwartek, 23 stycznia 2014

Wyróżnienie!

Niedawno dostałam wyróżnienie od Wioli z Alei Inspiracji - powtórzę się, ale bardzo dziękuję, naprawdę miło jest być zauważoną pośród tylu innych blogów :-)


Zasady przyznawania nagrody:

  • należy pokazać nagrodę i podziękować za wyróżnienie
  • ujawnić 7 nieznanych faktów o sobie,
  • nominować 7 kolejnych blogów,
  • poinformować wybrańców o nominacji. 

7 faktów o mnie:

1. Nie chciałam mieć konta na fb - ale zostałam zmuszona ;-)
2. Uwielbiam zieloną herbatę - tylko taką piję. A w sezonie jesienno-zimowym - jedną za drugą ;-)
3. Codziennie wysyłam setki SMSów :-P
4. Włosy mojej Roszpunki są spełnieniem moich dziecięcych marzeń ;-) Gdy byłam w przedszkolu "planowałam", że będę kiedyś miała Córeczkę z długimi włosami :-P
5. Marzy mi się pieczątka z moim logo...
6. Uwielbiam oglądać filmy z moim Mężem (lub bajki z Mężem i Córą) i jednocześnie haftować! Mógłby mi tak upływać każdy weekend ;-)
7. Nie mogę się doczekać Walentynek - w tym roku obchodzimy 10 rocznicę ślubu :-)

Nominowane przeze mnie blogi to:

1. Cóż wiesz o pięknie
2. Made By My Hands
3. Mysia norka
4. Wszystko co nadaje się na prezent
5. Szafa 4 drzwiowa
6. Hand Made By Yagoshka Art
7. Feeryczny Świat Feby

Koniecznie tam zajrzyjcie!

15 komentarzy:

  1. wspaniałe wyróżnienie :)
    ja też lubię zieloną herbatkę i gratuluję wspaniałej rocznicy :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy i wyróżnienia :) Także uwielbiam oglądać ze swoim mężulkiem filmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :) i okrągłej rocznicy u nas też 10 lat pyknie w rym roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia:) ja też lubię z moimi chłopami na bajki patrzeć i wtedy najlepiej mi się wycina:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje wyróżnienia i rocznicy ♥
    PS. czy Twój mąz jest aktorem ?? ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. oo :) w takim razie już teraz gratuluję okrągłej rocznicy :) My w tym roku mieliśmy złote gody jednych dziadków, a za pasem 60-ta rocznica drugich - piękne, że ludzie tak długo są ze sobą i nadal się kochają :)
    wyróżnienia oczywiście gratuluję - w pełni zasłużone ciężką pracą i przepięknymi tworami
    FB też nie mam, za to z Instagramem zaczynam szaleć - wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję serdecznie wyróżnienia i ..... oczywiście tej rocznicy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! I dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie:) miło mi bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia! I oby marzenie o pieczątce się spełniło :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Kochana za wyróżnienie! :) I gratuluję :)
    Mam trochę zaległych wyróżnień, więc odbiorę jak uda mi się je zebrać wszystkie razem :) Mam nadzieję, że mi się to uda... :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję. Ale mnie wystawiasz do tablicy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)