poniedziałek, 8 lipca 2013

Sowio mi ;-) + wyróżnienie

Naszyjnik z groźnym, sowim spojrzeniem ;-) Oprawa i łańcuszek koloru antycznego brązu.
Łańcuszek dł. ok. 52cm, wisiorek ok. 3,5cm



Piramida z sów :-) Broszka w kolorze antycznego brązu.
(Z takim samym motywem pokazywałam ostatnio kolczyki)
Wysokość ok. 3,5cm, szerokość ok. 3cm



Kawowa sowa ;-) oprawa koloru antycznego brązu na regulowanym pierścionku.
Szerokość ok. 3cm, wysokość ok. 3,5cm



Różowa sówka pod szkiełkiem, oprawa w kolorze antycznego brązu na regulowanym pierścionku.
Szerokość ok. 2cm



Kolczyki - bigle angielskie - para zakochanych sów :-) Oprawa w kolorze antycznego brązu.
Długość ok. 3,5cm



Kilka dni temu Patrycja z Silva Rerum obdarzyła mnie kolejnym wyróżnieniem :-)
Bardzo dziękuję!

 

A to pytania od Patrycji:

1. Skrajne temperatury - Wolisz straszne upały, czy wyjątkowo mroźną pogodę?
Zdecydowanie upały! Jestem okropnym zmarzluchem!

2. Wolisz jechać w góry czy nad morze?
To zależy od pory roku, bo... nad morze nigdy latem :-P 

3. Ulubione kwiaty?
Szafirki, bez, konwalie.

4. Jakim aparatem robisz zdjęcia zamieszczane na Twoim blogu?
Lumix FZ 38

5. Jakiego koloru masz włosy i oczy?
Jedno i drugie brązowe :-)

6. Gdybyś mogła, co byś zmieniła w Twoim otoczeniu? (ludzie, przedmioty?)
Pewnie charakter niektórych osób...

7. Ulubiony posiłek dnia?
To zależy od potrawy ;-)

8. O  której godzinie wstajesz w wakacje?
To zależy ile da pospać Córa ;-) Jak na razie najpóźniej w okolicach 9.00.

9. Gdy byłaś mała bawiłaś się lalkami czy samochodami?
Jednym i drugim!

10. Twój plan na przyszłe życie?
Oby się za wiele nie zmieniało, a będzie naprawdę dobrze!

11. Twój ulubiony napój?
Zielona herbata i kawa z ogromną ilością mleka najlepiej macchiato!

Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie!
A oto blogi wyróżnione przeze mnie:

1. Koraliki Beaty
2. Szarobure i pstrokate
3. Mój mały biały domek
4. W altance
5. Gliniany garnek
6. Przystanek Aniołowo
7. DECU style
8. My Passions, My Life
9. Clementine Art
10. Inaurem
11. Yummy Cookie

Pytania - lekkie i wakacyjne - ode mnie:

1. Wakacje - aktywnie czy wylegując się?
2. Czy lubisz się opalać?
3. W czasie upału - sukienka czy krótkie spodenki?
4. W czasie upału - buty na obcasie, koturnie, czy płaskiej podeszwie?
5. W czasie upału - makijaż czy saute?
6. Jakie lody lubisz najbardziej?
7. Które owoce lata są Twoimi ulubionymi?
8. Co pijesz na ochłodę?
9. Korzystasz z kulturalnej oferty miasta w czasie wakacji? (koncerty, spotkania)
10. Masz w planach w czasie wakacji kiermasz/targi?
11. Czy w związku z wakacjami tworzysz więcej?

Miłej zabawy!

10 komentarzy:

  1. te Twoje sowy są odjazdowe!! skąd czerpiesz tyle grafik, sama je produkujesz??? no coś niesamowitego normalnie♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne sowki :) Ta pierwsza to raczej Slodziasna jak straszna :):) Suuper wyglada sowka kawowa jak i ta para :) Slicznosci :) Gratuluje Ci wyroznienia :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie przesłodkie te sówki :)) i dziękuje za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda z sówek coś w sobie ma;)Wszystkie sa piękne.
    Gratuluję wyróżnienia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo dziękuję bardzo :) to strasznie miłe :)
    Pewnie gdybym nosiła takie ozdóbki moje dzieciaki nie dały by mi spokoju a w sekrecie dodam, że Sowa to jedna z najbardziej popularnych zabawek w moim domu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj, bardzo miło u Ciebie, zaprosiłaś mnie i z miłą chęcią jestem, nie wiem o co chodzi ale odpowiem na te pytanka powyżej, jeśli tak ma się to odbywać :/ ???

    1. Wakacje - aktywnie czy wylegując się?
    WYLEGUJĄC SIĘ NA PLAŻY :D
    2. Czy lubisz się opalać?
    TAK
    3. W czasie upału - sukienka czy krótkie spodenki?
    SUKIENKA
    4. W czasie upału - buty na obcasie, koturnie, czy płaskiej podeszwie?
    PŁASKIE, WYGODNE
    5. W czasie upału - makijaż czy saute?
    MAKIJAŻ - ZAWSZE :)
    6. Jakie lody lubisz najbardziej?
    SMERFOWE GAŁKOWANE
    7. Które owoce lata są Twoimi ulubionymi?
    ARBUZIK
    8. Co pijesz na ochłodę?
    WODĘ NA OCHŁODĘ
    9. Korzystasz z kulturalnej oferty miasta w czasie wakacji? (koncerty, spotkania)
    CZASAMI
    10. Masz w planach w czasie wakacji kiermasz/targi?
    CO TYDZIEN BIEGAM NA TARG STAROCI :)UWIELBIAM
    11. Czy w związku z wakacjami tworzysz więcej?
    NIE.

    POZDRAWIAM SERDECZNIE, JEŚLI COŚ NIE TAK ZROBIŁAM PRZEPRASZAM ALE JA JESZCZE NIE KUMAM TEGO BLOGOWANIA DO KOŃCA, WIĘC NAJWYŻEJ KTOŚ SIĘ ZE MNIE UŚMIEJE :D
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi! Nie mogę znaleźć do Ciebie maila - chciałam wyjaśnić co i jak, bo trochę poszłam na skróty i nie napisałam ;-)

      Usuń
  7. Oluś prześliczne sowy!!:):)
    I Gratuluję Wyróżnienia:)!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej jakie kochane sówki :)) ja je tak uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)