sobota, 8 marca 2014

Candy - cz. 2

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią zapraszam na drugą część mojego candy!

Od dziś do 21 marca do północy można zgłaszać chęć udziału w zabawie pod tym postem.
A co do wygrania? Wasze propozycje były świetne! W sumie było ich 22...
Najchętniej pisałyście o naszyjniku - 10 razy,
następny był pierścionek - 6 razy,
kolczyki pojawiły się - 4 razy,
broszka - 1 raz,
i nawet bransoletka się pojawiła :-)

Przygotowałam Wasze propozycje

 

A potem...
podzieliłam kartki na rodzaj biżuterii i motyw, jaki się ma pojawić :-)




Czas na losowanie!



RODZAJ BIŻUTERII
 

Część druga losowania...



MOTYW NA BIŻUTERII
 

Wierzcie mi, że odczułam ulgę po losowaniu ;-)
Niektóre propozycje przyprawiały mnie o zawrót głowy!
O ile gdzieś w wyobraźni miałam obraz muffinki na miętowym tle w groszki ;-) do proponowanego owada też już się zdążyłam przyzwyczaić ;-) to przerażał mnie kot przemierzający wszechświat na plasterku bekonu :-P

No, ale mamy...


Kto ma ochotę na kolczyki z motywem niezapominajek?


34 komentarze:

  1. Ustawiam się w kolejce. Ochota na kolczyki z niezapominajkami jest ogromna. Przepiękne kwiatuszki. Uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezapominajki uwielbiam, kolor niebieski kocham, chętnie ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć jestem fanką broszek, kolczyki też noszę, a takie z niezapominajką sprawią mi wielką radość. Pozdrawiam Ola nie poddawaj się spróbuj z tym kotem na bekonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. owada też nie odpuszczaj!!!!

    oczywiscie biorę dalej udział w zabawie!, banerek wisi, tylko chyba link zmienię...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja, ja poproszę! Niebieski to mój ulubiony kolor, a niezapominajki uwielbiam. I kolczyki, tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież koty nie są przerażające, nawet koty na bekonie! :3
    Zgłaszam się po niezapominajkowe kolczyki. (Swoją drogą, w moim nadchodzącym candy też wstąpią niezapominajki!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, niezapominajki? a więc zgłaszam się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  8. dołączam się również do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie - niezapominajki są niezwykle wdzięczne, więc z przyjemnością Olu bym takowe kolczyki przygarnęła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się ustawię po kolczyki z motywem niezapominajek,będą wspaniale dopełniały wiosennego stroju:)Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezapominajkowe kolczyki? Oczywiście, że chcę :) Może szczęście dopisze :)
    Pozdrawiam,
    Karola (aries1804@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! Na niezapominajki jestem bardzo chętne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och ja mam ogromną ochotę na jakiś Twój wyrób,a kolczyki uwielbiam tak samo jak niezapominajki !!! Pozdrawiam ;) Oczywiście info o candy w Świecie Oli ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też ustawiam się po te kolczyki w kolejce.. dostałam kiedyś wisiorek z ususzonymi niezapominajkami w środku, więc miałabym wreszcie kolczyki do niego pasujące:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :) Chętnie takie cudeńka przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chce niezapominajkowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno wyjdzie coś wspaniałego dlatego też zgłaszam się i do drugiej części zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe połączenie:-) Jestem za! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się :)
    Całkiem fajny pomysł te niezapominajki
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. kolczyki niezapominajki to coś dla mnie :) próbuję! filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham niezapominajki - spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam chęć - jeśli mogę :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezapominjaki to są kwaitki mojego dzieciństwa :) więc I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham niezapominajki, więc z miłą chęcią skorzystam z zaproszenia :):) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chętnie bym takie chciała, więc staję w kolejce :)
    Uwielbiam niezapominajki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja także melduję się po kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. też się z chęcią zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. z wielka przyjemnością ustawiam się w kolejce:)
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyrażam chęć na niezapominajkowe kolczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zapisuję się z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z ogromną przyjemnością przyłączam się do zabawy i liczę na szczęście :-) Pozdrawiam - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
  32. juz po terminie Waszej zabawy. ale na pewno pomysł kolczyki+niezapominajki jest super :)pozdroawiam serdecznie wszystkich
    zapraaszam do nas http://ktoscosstworzyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)