czwartek, 12 marca 2015

Bursztynowo

Ciąg dalszy bursztynowych zbiorów ;-)
Większe kamyczki oraz te całkiem maleńkie schowałam w bańkach. Mam nadzieję, że na zdjęciach widać ich różne rozmiary...

Łańcuszek długości ok. 60cm, wysokość ok. 3,5cm




I kolejna bursztynowa propozycja! Ciężko było sfotografować bańkę - wypukły kaboszon. Ciągle wychodził jakby było mleczne szkło. Na szczęście na drugim zdjęciu widać, że szkło jest przezroczyste.

Łańcuszek długości ok. 52cm, ster - wysokość ok. 6cm, szerokość ok. 4, wielkość bańki ok. 2cm



9 komentarzy:

  1. Alez Pieknosci :))) Pierwsze Sliczne :)) Ale te drugie noo juz robia niezle wrazenie Slicznosci :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu plaża mi się skojarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja ciągle jeszcze mam w głowie ten cudny, zimowy wypoczynek :-)

      Usuń
  3. Piękne są aż mi się znowu morze gorące zamarzylo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do gorącego morza to baaardzo daleko ;-) Ale zimowe też polecam - choćby do oglądania!

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)