środa, 8 kwietnia 2015

Candy!

Wiosenne candy! :-) Tęczowe, bajeczne motylki schowane pod szkiełkiem, zawieszone na długich biglach koloru antycznego brązu czekają na nową Właścicielkę!

Zasady:
  • do 25 kwietnia 2015 do godziny 23.59 można zapisać się pod tym postem wrażając chęć wzięcia udziału w zabawie
  • proszę o zamieszczenie na swoim blogu zdjęcia (poniżej) z aktywnym linkiem do tego candy - osoby nieposiadające bloga proszone są o pozostawienie adresu mailowego, można też wstawić zdjęcie na fb (zostawcie link, żebym mogła Was znaleźć :-))
  • można (nie trzeba) polubić mój blog i/lub fanpage
  • cierpliwie czekać :-)   


23 komentarze:

  1. Jako przeogromna fanka motyli nie mogę przepuścić takiej okazji :P i ustawiam się w kolejce :*
    Banerek na http://plonacemotyle.blogspot.com/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloga lubię od dawna, obserwuję z prawdziwą przyjemnością...
    W kolejce się ustawiam, banerek już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią dołączam do zabawy, uwielbiam motyw motyli! :-) A Twoją obserwatorką jestem nie od dziś, serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział :)
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, z przyjemnością się zapisuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki więc i ja w kolejce się ustawiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie i ja się u Ciebie zapisuję :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze kolczyki :) banerek już jest - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze kolczyki :) banerek już jest - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za zaproszenie :) kolczyki śliczne, bardzo fajnie byłoby je nosić na wiosnę ;)
    banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. no oczywiście staję w kolejce, piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolczyki :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział
    sakura251@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się zgłaszam po tęczowe motylki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kolczyki malo nosze ,ale czasem sie zdazy ,a Twoje sa Piekne i grzech nie zawalczyc o nie :))) Z mila checia ustawiam sie w kolejce ,a losowanie tuz przed moimi urodzinami ,to moze choc troszke mi sie poszczesci :))
    Ps. Mam nadzieje ,ze Swieta milo Wam minely :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie i Slonecznego Weekendu Ci Zycze :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie średnio-długie kolczyki :))
    Ustawiam się w kolejce.
    Banner: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O rety,ale bym przegapiła! oczywiście ustawiam się w kolejce ♥
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne. Chętnie się zgłaszam do zabawy. Banerek wstawiony, co można polubione, niektóre już dawno.
    Pozdrawiam, N.

    OdpowiedzUsuń
  19. No, zdążyłam, uffff. Dlatego zapisuję się w kolejkę i czekam grzecznie :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja chętnie dołączę do zabawy :)
    a banerek u mnie na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. W piękny poranek kwietniowy
    dołączam do zabawy.
    Na fb lubię także
    a jakże
    i 250-obserwujaca to ja
    tra-la-la :)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  22. W piękny poranek kwietniowy
    dołączam do zabawy.
    Na fb lubię także
    a jakże
    i 250-obserwujaca to ja
    tra-la-la :)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)