piątek, 26 lutego 2016

Magnesy!

Chodziło mi po głowie połączenie mojego ukochanego haftu z magnesem... No i udało się!
Na próbę przygotowała się królisia wyhaftowana podczas ferii ;-)

Jest spora, ale dobrze trzyma się lodówki ;-)
Szerokość ok. 7cm, wysokość ok. 8cm




Później rodzina sówek - zauroczył mnie ten prosty wzór :-)
Szerokość ok. 3cm, wysokość ok. 3cm




A na koniec, jak już wiedziałam, że dobrze poszło ;-) sówka słuchająca muzyki - dla mojej Córeczki!
Szerokość ok. 4cm, wysokość ok. 4cm




P.S. Serdecznie witam nową Obserwatorkę :-) A wszystkich, którzy jeszcze się nie zgłosili - zapraszam na CANDY!

6 komentarzy:

  1. Te magnesy są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham takie urocze sówki :),

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba nadal też ;-) A już myślałam, że przeszło mi na lisy ;-)

      Usuń
  3. Slicznosci :))) A najbardziej spodobala mi sie sowka corci Suuuperasna ,Slodka :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mnie też ta sówka urzekła - Weronika ciągle w słuchawkach słucha muzyki :-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)