środa, 6 grudnia 2017

Czołg

Tak wiem, że dzisiaj Mikołajki, a u mnie czołg :-P ale on był właśnie prezentem, więc...
Od czasu do czasu pojawia się zamówienie, które jest nie lada wyzwaniem. Tak było w tym przypadku - zostałam poproszona o magnes - czołg.
Najpierw wyszukałam wzory, które mogłyby się nadawać, potem przesłałam je Patrykowi, który zdecydował (ku mojemu zdumieniu ;-) ), że TEN wzór będzie idealny.
Pokazując wzór podaję również orientacyjne wymiary haftu - ten miał być naprawdę spory!
Jednak Patryk - nastoletni wielbiciel militariów - zdecydował, że ten wzór podoba mu się najbardziej.

Musiałam wybrać się na zakupy, ponieważ takich odcieni do tej pory nie posiadałam ;-)


Potem zabrałam się do pracy. Postanowiłam tym razem patrzeć na zegarek, żeby orientacyjnie wiedzieć ile czasu zajmuje mi haft...

Tyle było po 2 godzinach! Byłam bardzo zdziwiona, ale jednak trzeba było trochę policzyć, sprawdzić czy aby na pewno wszystko jest wg wzoru, żeby nie zepsuć już na początku ;-)


Po 5 godzinach były gąsienice czołgu.


Po 7 godzinach było widać o co chodzi ;-)


A po 8,5 godzinach haft był gotowy! Czyli nieco ponad cały dzień w pracy ;-)


Potem pozostało tylko podkleić haft magnesem, poczekać aż wyschnie i wyciąć wg wzoru.
Tak prezentuje się gotowy - jak na magnes jest naprawdę duży!

Szerokość ok. 14cm, wysokość ok. 6cm


A tak wygląda na lodówce u Patryka - wraz z innymi haftowanymi przeze mnie magnesami ;-)


Dzięki za kolejne wyzwanie - właśnie przypomniałam sobie, że w zeszłym roku były bombki ;-)

14 komentarzy:

  1. Bombki sa genialne i w tym roku tez beda wisiec na choince na honorowym miejscu. Dziekujemy za cudowny czolg, ktory kosztowal tyyle pracy ale efekty widac i kazdy, kto go widzi zachwyca sie nim. Nikt nie ma takiego na swojej lodowce:) Dziekujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę! Wiesz, że to była dla mnie przyjemność :-)
      I fakt - nikt nie ma takiego na lodówce :-P

      Usuń
  2. Dużo dużo pracy ale takie cudowne prace wymagają czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuuudowny czolg :))) Nieesamowita Jestes :)) Napracowalas sie baardzo duuuzo ,ale na prawde waaarto bylo :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Najważniejsze, że podoba się Zamawiającemu :-)

      Usuń
  4. Nie przepadam za motywami militarnymi, ale jestem pełen podziwu dla Twojej pracy. To wymaga talentu, precyzji i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję!
      Miło przeczytać tak pozytywną opinię Mężczyzny :-)

      Usuń
  5. Patryk ma juz niezła kolekcje świetnych i wyjątkowych magnesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace! Takie magnesy to super pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)