wtorek, 24 lipca 2018

Bassety

Jakiś czas temu przyszło do mnie zaskakujące zamówienie ;-) Miałam wykonać 25 haftowanych broszek z wizerunkiem basseta na... Międzynarodowy Zlot Bassetów!
Wyzwanie było niesamowite - ilość i ten konkret - basset.

Najpierw wyszukałam wzory, tradycyjnie nie wszystkie się nadawały, bo jedne za małe (to akurat rzadko), a inne zdecydowanie za duże, a co najważniejsze nie wszystkie wyglądały jak prawdziwe bassety. To akurat sprawdzałam wraz ze Specjalistką w temacie :-)

Na wyhaftowanie miałam kilka miesięcy, co sprzyjało spokojowi i komfortowi pracy.
Było mnóstwo frajdy!

Na początek zaopatrzyłam się w odpowiednią ilość muliny w brązowych odcieniach.


Potem zabrałam się za haftowanie. Jedne wzory robiło się szybciej, inne wolniej, ale radości nie ubywało :-) Każda wolna chwila to bassety!






I na deser maluszek, który okazał się zbyt mały, ale szkoda było go nie wyhaftować ;-)


Cała gromadka tuż po wyhaftowaniu.
Czysty haft - około 65 godzin!


Potem podklejanie, przycinanie, ale tego już nie liczyłam...


Niedawno, po długim czasie oczekiwania każdy basset otrzymał agrafkę i stał się broszką ♥


To była fantastyczna przygoda! Haftowanie tylu bassetów sprawiło mi mnóstwo frajdy! Niesamowite wyzwanie, ale myślę, że dałam radę.
Na zlot prawdopodobnie się wybiorę, żeby zobaczyć tyyyle bassetów (tych prawdziwych!) na żywo :-)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Ale wyzwanie! Spisałaś się na medal!!! Piękne hafty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lexi dziękuje za inspiracje. Tak mi się spodobały twoje magnesy że zabrałam się za haft magnesów i breloków. :D Moje będę dla z kotem bo mam od niedawno nowego domownika, psotnika. Śliczne praca - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! :-) Samych przyjemności życzę - dla mnie to największy relaks :-)

      Usuń
  4. Bardzo sympatyczne psiunki i te prawdziwe i haftowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, liczę na spotkanie z ogromem tych prawdziwych ;-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)