niedziela, 9 września 2018

Podaj dalej - wysłane

Jakiś czas temu była u mnie zabawa podaj dalej - moja ulubiona ;-) Ma tę niezaprzeczalną zaletę, że na wysłanie niespodzianki ma się okrągły rok! Na szczęście Dziewczyny nie musiały czekać aż tyle, ale ta zasada pozwoliła mi odrobinę odłożyć w czasie przygotowanie prezentów, bo sporo się u mnie w ostatnim czasie działo.

Koniec końców udało się znaleźć chwilę i poleciały w świat dwa zestawy :-)

Zestaw 1

 
Zestaw 2


Mam nadzieję, że niespodzianka się udała, a to, co w niej było spodobało się i będzie w użytku :-)
Dzięki za zabawę!

11 komentarzy:

  1. Piekne prezenciki Kochana przygotowalas :)) Ja niestety cos w tyle jestem,ale tak jak powiedzialas mamy rok na wyslanie ,a lato juz za nami wiec mozna sie brac za robotki :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na szczęście jest dużo czasu i dzięki temu można zrobić naprawdę niezłą niespodziankę, bo czekające już zapomną, że coś ma być, a tu - ta daaam ;-)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Supet paczuszki na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawy, na pewno spodobają się obdarowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że się podoba ;) Dziękuję a zabawę
    https://handmadebyagata.blogspot.com/2018/09/134-podaj-dalej-12018.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję, że wzięłaś udział w mojej zabawie :-)

      Usuń
  5. Cudowne zestawy, myślę, że osoby obdarowane będą nosić z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)