sobota, 16 lutego 2013

Wygrana + wymianka!

Walentynkowy prezent sprawiła mi Asia, u której udało mi się wygrać wyzwanie!
Dostałam prześliczne zawijaski w tęczowych kolorach :-)
I kartkę z życzeniami! Asiu, bardzo, bardzo dziękuję!!!






Natomiast dzień później zostałam uszczęśliwiona przesyłką od Vivien, która była moją wymiankową parą w wymiance u Etoile

Dostałam całe stado różności :-) za które baaardzo dziękuję! 
Była to moja pierwsza wymianka i nie do końca wiedziałam jak to będzie wyglądało, ale myślę, że udało się nam obu? :-) 

Oto, co dostałam od Vivien













A to ja przygotowałam dla Vivien













Bardzo dziękuję za miłą zabawę!




4 komentarze:

  1. Ależ Ci zazdroszczę, zwłaszcza tej cudnej tęczy od Asi. Raz jeszcze gratuluję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem posiadaczką pięknych filcaczków od Asi więc wiem jak sie czujesz!!!
    Twój komplecik jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanej wymiany, obie przygotowałyście masę śliczności! No i cieszę się, że filcaki Ci się spodobały :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dziękuję za piękny komplecik :)
    Ale widzę, że i Twoja wygrana w wyzwaniu u Joasi też jest super. Kolorki bajecznie tęczowe :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)