wtorek, 28 maja 2013

Różowe matrioszki + prywatna wymianka :-)

Różowe matrioszki pod szkiełkiem, w oprawie koloru antycznego brązu.
Szerokość ok. 18mm



O wymiance...
Szukając aniołka na komunię trafiłam na bloga Posolone Pomysły... Ania zaproponowała wymiankę, więc chętnie na to przystałam. Moje zdziwienie było ogromne, gdy w paczce z aniołkiem zobaczyłam jeszcze inne cudowności: wianuszek, świecznik, sowę... - totalne zaskoczenie :-)


Aniołek przebył długą drogę - najpierw od Ani do mnie, a potem razem z moją Rodzinką na drugi koniec Polski, ale dotrwał w stanie nienaruszonym!


Wianuszek znalazł miejsce na szafie u Córeczki w pokoju :-)


A sowa... wskoczyła na łańcuszek i już z niego zejść nie chciała :-D

 

Wczoraj dotarła moja przesyłka do Ani, więc mogę już wszystko pokazać...
Ania prosiła o naszyjnik ze zdjęciem jej Ukochanych Chłopaków...




Do naszyjnika dołączyłam jeszcze kolczyki z kremowymi kwiatkami z żywicy i pierścionek z haftowanym monogramem oraz magnesy, które jak się okazało Ania zbiera, a które przypadkiem były w kolorze różowym, który Ania uwielbia!
Czarownica ze mnie ;-)


Aniu, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wszystko!!! :-*


P.S. Witam Nowego Obserwatora! :-)



7 komentarzy:

  1. Suuper wymianka :) Piekne prezenty sobie sprawilyscie :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńko, to ja Ci dziękuję :) Uwielbiam takie "czarownice" jak Ty :) Jutro pochwalę się u siebie.
    Matrioszki piękne!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Boziu zakochałam się w tym naszyjniku!! Chyba na urodziny sobie taki sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest takie piękneee... :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)