sobota, 12 października 2013

Romantycznie + niespodzianka

Ptaszek i serduszko, odrobinę retro, a na pewno romantycznie :-) Oprawa koloru antycznego brązu.
Długość z biglem ok. 4,5cm, zawieszki szerokość ok. 2,5cm



Jakiś czas temu na blogu Anja Bijou trafiłam na candy i oczywiście zgłosiłam się, bo sutasz kocham miłością ogromną ;-)
Moje zdziwienie i zaskoczenie było ogromne, bo oprócz wylosowanej Szczęściary Anja postanowiła nagrodzić jeszcze dwie osoby - jedną z nich była ja! :-)
I właśnie wczoraj przyszła do mnie przesyłka z takim cudeńkiem...



 

Bardzo, baaardzo dziękuję za wyróżnienie :-)


14 komentarzy:

  1. Rzeczywiście romantycznie i słodko :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory:) Ale fajnie taką niespodziankę dostać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze kolczyki! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mi się ten wzór podoba:) Gratuluję sutaszowych kolczyków:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :-) a Twoje kolczyki są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne te Twoje wygrane kolczyki :-)))
    Ale retro serduszkowe leeeepsze :-) kurcze za każdym razem zachwycam się tym co stworzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne :)
    Gratuluję wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe te romantyczne kolczyki :)
    Ja też gratuluję wygranej hihi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te kolczyki. I te wyżej i te niżej. :) + Gratuluję wygranej. :3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No, śliczności :) i jak słodko... romantycznie. Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zestawienie barw :-)
    piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje Oleńko!!!:)

    Ładne pastele!:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej! Kolczyki jak zwykle cudowne:) Wszystkie Twoje prace są bardzo oryginalne:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah Ty szczęściaro :) Gratuluję, a kolczyki śliczne z uroczą grafiką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)