czwartek, 21 listopada 2013

POLSKIE HANDMADE - WYZWANIE BOŻONARODZENIOWE

Polskie Handmade zorganizowało bożonarodzeniowe wyzwanie!


Zastanawiałam się, co wykombinować, aż zobaczyłam TEN wzór - od razu wiedziałam, że muszę tę sowę mieć i że będzie moja!
Moja broszka - sowa przebrana za Rudolfa :-)
Haftowana na plastikowej kanwie - z dzwoneczkami na rogach :-)

Szerokość ok. 7,5cm, wysokość ok. 7cm





Wiem, że nie słychać, ale za to widać, że dzwoneczki się ruszają ;-)
Dzyń, dzyń, dzyń...


P.S. Serdecznie witam Nową Obserwatorkę - rozgość się proszę :-)

18 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł, jeszcze lepsze wykonanie. Kapitalna sówka :)
    I super robi: dzyń, dzyń, dzyń :)
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ta sówka. Genialny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajniutka, super wzorek i fajny pomysł z dzwoneczkami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. te dzwoneczki :-)))- trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowa przebrana za Rudolfa, genialne. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. super sowo-renifer:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej jaka urocza! strasznie mi się podoba! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przecudna!:) Bardzo ładna i bardzo pomysłowa:) Graruluję Ci pomysłu i wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sowy !!! Czy napis TEN, to miał być link do wzoru? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to było "podkreślenie", bo trafiałam na sporo wzorów sów, ale ta była wyjątkowa :-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)