piątek, 14 marca 2014

Kamea XXL

Szykują się powoli wiosenno - letnie kiermasze. Dwa z nich odbędą się w zamkach i postanowiłam z tego powodu powrócić do biżuterii z kameą... Gdy trafiłam na kamee w rozmiarze XXL zakochałam się!

Pierwsza w granatach...
Łańcuszek dł. ok. 62cm, wisiorek ok. 6,5cm



W odcieniach brązu...
Łańcuszek dł. ok. 62cm, wisiorek ok. 7cm



Pudrowy róż...
Łańcuszek dł. ok. 62cm, wisiorek ok. 6,5cm



Pastelowy róż...
Łańcuszek dł. ok. 62cm, wisiorek ok. 6,5cm



A tak wygląda cała kolekcja ;-)


5 komentarzy:

  1. Cudowna kolekcja, w oko wpadła mi pastelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne !!! Az ciezko mi wybrac ,ktory najbardziej mi sie podoba :) Milego weekendu Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, dostojne... :) Pozdrowionka ślę i miłego weekendu życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się podobają, cała kolekcja wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)