czwartek, 3 kwietnia 2014

Kocie zawieszki

Kocie zawieszki powstały naturalnie dla Kociego Lokum :-) To druga partia biżuterii przygotowanej specjalnie dla tego sklepu.
Pierwszy raz zdecydowałam się na taki wariant kolczyków. Trafiłam na kocie zawieszki i stwierdziłam, że trzeba spróbować! Mam nadzieję, że spodobają się Wielbicielom Kotów...

Wszystkie elementy są koloru antycznego brązu.
Długość z biglem ok. 3,5cm



Długość z biglem ok. 5cm



Długość z biglem ok. 4cm



Długość z biglem ok. 6cm



Długość z biglem ok. 4cm



Długość z biglem ok. 4,5cm



Długość z biglem ok. 3cm



5 komentarzy:

  1. Ciekawe te zawieszki :)

    Zapraszam po wyróżnienie: http://cherry-hand-made.blogspot.co.uk/2014/04/anioy-i-mia-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper :) Te na krzesle z usmiechem Niesamowity usmiech :):):) hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w każdej parze kolczyków. :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)