piątek, 20 kwietnia 2018

Opaski + zagadka

Na specjalne życzenie mojej Weroniki powstały kolejne opaski :-)

Co do pierwszej - myślę, że wątpliwości nie ma, co to? Weronika jest wielbicielką Gwiezdnych Wojen, więc stworzyłam dla Niej opaskę z postacią z filmu, a żeby było bardziej dziewczęco - opaska w kolorze fioletu.




Jeśli chodzi o drugą opaskę - tu pojawia się zagadka. Czy znajdą się znawcy? ;-)

1. Co to jest? 
2. Skąd to jest? 
3. Jak "fachowo" się to nazywa?

Od razu mówię, że na ostatnie pytanie z marszu nie odpowiem - muszę się skonsultować z Weroniką :-P

Znajdą się chętni do zabawy? Spośród osób, które odpowiedzą na co najmniej dwa pytania wylosuję zwycięzcę, który otrzyma upominek stworzony przeze mnie :-)

Czas do 25.04 do północy.





3 komentarze:

  1. Według mnie jest to " kryształ" z gry The Sims. Odzwierciedla on nastrój sima. Z ang. nazywa się Plumbob.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia :), ale pomysł z kryształem The Sims super brawo dla Sandi

    OdpowiedzUsuń
  3. Grałam kiedys w simsy ale na to bym nie wpadła !!! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)