poniedziałek, 8 grudnia 2014

Around The World Blog Hop

Tak mi się ostatnio poszczęściło z wyróżnieniami :-)
Asia z bloga I see you... czyli Jart's obdarowała mnie wyróżnieniem Around The World Blog Hop.
Przy okazji zajrzyjcie do niej koniecznie, bo jest na co popatrzeć! Sama mam kilka cudeniek od Asi, więc wiem, co mówię ;-)

Czas na formalności ;-)
Kilka pytań dubluje się z tymi, na które odpowiadałam dokładnie tydzień temu przy okazji otrzymania wyróżnienia Creative Blog Tour, więc po prostu przekopiuję odpowiedzi...  

Kilka słów o mnie...
Z wykształcenia artystka, choć w trochę innym kierunku ;-)
Z zamiłowania tworzę fotobiżuterię i biżuterię haftowaną. Mam z tego ogromną przyjemność, a haftowanie sprawia, że relaksuję się bardziej niż na masażu ;-) 

Nad czym teraz pracuję?...
Od tygodnia nic się nie zmieniło - przygotowuję biżuterię na kiermasz świąteczny!
Mnóstwo pracy, mało czasu, a przesyłki z materiałami w drodze!... ;-) 

Czym moje prace różnią się od prac innych?...
Gdy zaczynałam moją przygodę z fotobiżuterią nie było jej tak dużo w sieci, jak teraz. Nie wiem jaki sposób na nią mają inni - ja wypracowałam swój własny (trochę o tym niżej) - ale przede wszystkim wkładam w moją biżuterię duuużo serducha :-) 

Dlaczego tworzę to, co tworzę?...
Zaczęło się trochę "po złości", że w sklepach nie było biżuterii nieszlachetnej w kolorze innym niż srebrny ;-) A potem już poszło lawinowo, bo mnie to po prostu wciągnęło! 

Jak przebiega mój proces twórczy?...
Gdy spodoba mi się jakaś grafika przystosowuję ją do wybranej bazy, nie korzystam z serwetek (jak do decoupage), czy przystosowanych przez kogoś malutkich obrazków - sama wyszukuję i wybieram grafikę. Potem przygotowuję wydruk, którym zajmuje się zaprzyjaźniona już drukarnia...
Cały proces tworzenia jednego elementu fotobiżuterii trwa kilka dni, najczęściej około tygodnia, żeby na spokojnie wszystko dobrze zdążyło doschnąć. Na biżuterię haftowaną potrzeba trochę więcej czasu...


Mam nadzieję, że ktoś dobrnął do końca? ;-)
Asiu, jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie!

Ja natomiast nominuję kolejną Asię - z bloga Pracowite Słoneczko!
Asia szyje tak cudowne laleczki, zwierzaki, podusie, postaci, zabawki, a nawet pająki, że trudno im się oprzeć :-) 

 

1 komentarz:

  1. Każda ma swój powód żeby tworzyć- jedno jest pewne nudy nie ma!!! i czasu nie ma hi hi - do zobaczenia na jarmarku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)