sobota, 13 grudnia 2014

Drugi rok blogowania! :-)

Dziś stukają na blogu DWA LATA :-)

Pełnia szczęścia!

Ale dziś na szybko, bo właśnie pakuję się na kiermasz!
Dla wszystkich, którzy zaglądają tu naprawdę często mam rozdawajkę :-)
To dzięki Waszym komentarzom mam taką ochotę wstawiać codziennie coś nowego!

Od dziś do północy w przyszłą sobotę możecie się zapisywać pod tym postem.
Żadnych innych zasad nie ma!
W przyszłym tygodniu wylosuję jedną Osobę, która dostanie ode mnie niespodziankę :-)
Co Wy na to? Znajdą się chętni?...


21 komentarzy:

  1. Ja jako pierwsza? Zaglądam, choć nie pisuję... Ale z prawdziwą przyjemnością oglądam, co robisz (słonie ostatnie podbiły moje serce!)...
    Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo!
      Słoniki spodobały się też na kiermaszu :-)

      Usuń
  2. Olu, kolejnych owocnych lat w blogosferze :) I niekończących się pomysłów :)
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Twoja kreatywność i pracowitość nigdy Cię nie opuszczą.
    Kolejnych lat blogowania i zaskakiwania nas swoja piękną biżuterią. :) Dziękuję za dziś.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za życzenia i za dzisiaj :-)
      No i do piątku!!!

      Usuń
  4. ja bardzo, bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa chciałam powiedzieć że kiermasz był bardzo ładny i mam nadzieję że było duzo odwiedzających i kupujących :)

      Usuń
    2. No to się ujawnij, jak się spotkamy :-)
      Fajnie tak poznawać ludzi z blogosfery :-)

      Usuń
  5. Tak mnie kusiło żeby zawitać na kiermaszu ale niestety nie dotarłam, siła wyższa... mam nadzieję że udał się :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiermasz się udał, ale nic straconego, że nie dotarłaś, bo w przyszły piątek i sobotę będzie nas można jeszcze spotkać w Galerii Graffit! :-)

      Usuń
  6. Gratuluję dwóch lat w sieci:) Zaraz sama sprawdzę ile mi już zleciało;) Na niespodziankę piszę się z przyjemnością:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! U Ciebie to już chyba dłuższy staż :-)

      Usuń
  7. :) Ja też się zapisuje, lubię tu zalądać i podziwać co nowego u ciebie powstaje :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co szkodzi się zapisać :D Ola robisz takie bajery, że warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - nic nie szkodzi - trzeba spróbować ;-)

      Usuń
  9. i ja się zapisuje jeśli zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)