poniedziałek, 23 lutego 2015

Niezaplanowana wymianka ;-)

Kasia, która w blogowym świecie znana jest jako Mebelina, jakiś czas temu zamieściła post z propozycją wymianki na swoje cudeńka...
Zachwyciły mnie długie, granatowe kolczyki z dodatkiem złota...
Napisałam do Kasi i zgodziła się na wymiankę!


Potem od słowa do słowa wymyśliłam, że może jeszcze poproszę o wkrętki, tylko nie mogłam się zdecydować co do koloru :-P
Kasia przygotowała aż dwie pary!!!


Tu wszystkie śliczności i pyszności, które dostałam :-)


Dostałam, ale nie wszystko jest moje ;-) Gdy tylko Weronika zobaczyła tę cudną tęczową zakładkę - z anielską minką poprosiła o nią. Naturalnie zgodziłam się. Przyznać muszę, że zakładka sprawuje się fantastycznie! Była z nami nad morzem i zdała egzamin na medal ;-)


Kasia poprosiła o sekretnik ze zdjęciem Córeczek i kolczyki w stylu retro. Jako, że z powodu mojego totalnego zapracowania musiała trochę poczekać na przesyłkę ode mnie - dołożyłam jeszcze haftowane kolczyki - sówki, naszyjnik w stylu marynarskim (w końcu niedługo lato ;-) ) i breloczek.


Kasiu, jestem ogromnie wdzięczna za śliczności, ale przede wszystkim, że zgodziłaś się na tę wymiankę i byłaś cierpliwa! :-) Dziękuję!

5 komentarzy:

  1. Super wymianka :)) Piekne prezenty dla siebie przygotowalyscie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. moje sliczności! nawet teraz mam je na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie! Ja swoje upatrzone miałam w Walentynki :-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)