sobota, 28 lutego 2015

Wymianka zimowa

Jakiś czas temu wzięłam udział w "Wymiance zimowej" na blogu Ani - I wyszło szydło z worka.
Moją parą wymiankową została Ela z bloga Antidotum - Beading.
Dziś nadszedł dzień prezentacji tego, co dostałyśmy :-)

Motywem przewodnim była zima...
Mogło to być coś białego, jak śnieg, przezroczystego, jak lód, zimnego jak zima ;-)

Od Eli dostałam naszyjnik w obcej mi technice beadingu ;-)





Dla Eli przygotowałam zimowy zestaw ;-)
Kolczyki z płatkami śniegu...



Zamrożony pierścionek...



Białego jak śnieg misia na broszce...



Naszyjnik z zimowym, zaśnieżonym drzewem...



Naturalnie zapomniałam dołączyć do zdjęcia słodkości, które zapakowałam :-)
Ale tak prezentuje się cała biżuteria, którą wysłałam do Eli.


Elu, dziękuję za śliczny naszyjnik!
Aniu - fajnie, że zorganizowałaś tę zimową wymiankę :-)


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna biżuteria. Szczególnie naszyjnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik dostałaś i prześliczny zestaw przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, wspaniała wymianka Wam się z Elą udała :) Prześliczne są te Twoje zimowe cudeńka, a na widok misiaczka wymiękłam :)
    A naszyjnik od Eli niezwykły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, mnie też urzekł - stąd jego pojawienie się ;-)

      Usuń
  4. Dziękuję Olu za wymiankę. Moja szkatułka wzbogaciła się o kilka ślicznych błyskotek, a że mam sroczą naturę to nie posiadam się z radości. Leżą sobie i czekają na 'wyjście'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona :-)
      Dziękuję Ci jeszcze raz za śnieżny naszyjnik ;-)

      Usuń
  5. widać że wymianka bardzo udana
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/search/label/WYMIANKI Zapraszam na wymiankę . Pozdrawiam

    Biżuteria przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo serdecznie dziękuję za udział w wymiance. Prezent jest cudny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję Aniu! Bez Twojej wymianki by tego nie było :-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)