sobota, 14 września 2013

Bardzo ważna sprawa - maile!

Jakiś czas temu udało mi się "zdobyć" kod html i po prawej stronie mojego bloga, zaraz pod opisem "o mnie" dodałam bajer z odnośnikiem do skrzynki mailowej...
Sprawdzałam to i wszystko wydawało się być ok.
Dziś dowiedziałam się, że link nie u wszystkich działa!!! 
Na szczęście Asia zadzwoniła do mnie, bo nie odpisałam jej na maila.

Pytanie - ile maili od obcych mi Osób - pozostało bez odpowiedzi???

Katastrofa! Ja - porządnicka, odpisująca na wszystkie maile, realizująca zamówienia na tip top, dopytująca o szczegóły, a tu taki numer!

Jeśli są Osoby, które nie otrzymały ode mnie odpowiedzi, to bardzo, bardzo przepraszam i proszę o ponowny kontakt.



P.S. A jeśli któraś z Was ma poprawny kod html do odnośnika na skrzynkę mailową, to bardzo proszę o pomoc...

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)