środa, 11 września 2013

Po Trzepakowych mini Targach Rękodzieła + o niespodziance!

Było super! Trzepak - świetne miejsce, fajny klimat, przepyszna kawa... :-)
* Trzepak by Hand * Zrób To Sam mini TARGI RĘKODZIEŁA uważam za bardzo udane!
Choć był to środek tygodnia, godziny popołudniowe, pogoda niesprzyjająca wychodzeniu z domu - warto było się spotkać, poznać nowych ludzi, obejrzeć cudeńka robione przez innych, porozmawiać...
Mam też kilka zamówień, o których oczywiście pamiętam! Odezwę się, jak tylko wszystko przygotuję! :-)

Tak wyglądał mój kącik :-)




Zdjęcia pożyczone od Trzepaka :-)



A tak na co dzień wygląda Trzepak:




 
(zdjęcia ze strony Trzepak Klubokawiarnia)

Zanim na dobre się zaczęło, udało mi się upolować po sąsiedzku cudną sówkę od Ady z Bublowni :-D


A co do niespodzianki... Wróciłam wczoraj z pracy i w biegu - zanim wyszłam na kiermasz - otworzyłam list, a w nim znalazłam takie cudo!



Przy torbie była karteczka z pozdrowieniami i podpisem... Problem w tym, że nie mogłam sobie przypomnieć, kto to jest Anulka! Mogłam się tylko domyślać, ale że czekałam na jeszcze inną przesyłkę - miałam wątpliwości...
W każdym razie torba od razu została wykorzystana - widać ją nawet na zdjęciu z Trzepaka :-) A wieczorem jak tylko wróciłam siadłam do komputera i sprawdziłam - okazało się, że dobrze się domyślałam - Anulka to właścicielka bloga Barwy Tęczy Mojej Tęczy!
Jakiś czas temu brałam udział w wierszykowej zabawie i Anulka napisała do mnie, że w związku z moja aktywnością wyśle mi niespodziankę -  ale kompletnie nie spodziewałam się, że to będzie coś tak fantastycznego! Myślałam raczej o jakimś miłym drobiazgu, a tu takie cudo!
Jestem zachwycona - bardzo, bardzo Ci dziękuję!

14 komentarzy:

  1. Ależ miałaś duże stoisko :) A torba prześliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę taki Trzepak we Wrocku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, ja chcę jeszcze:) mam nadzieję, że nie będzie trzeba długo czekać i wkrótce spotkamy się na kolejnych targach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stoisko Twoje Suuper wyglada :) W miejscu o nazwie Trzepak zakochalam sie :) Sama bym tam z checia nie raz chodzila :):) Prezent od Ani Cuudny :) Ja uwielbiam Ani torebki :) Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ miałaś ogrom swoich dzieł!! jestem pod wrażeniem! no i swietne miejsce, ten Trzepak. A torba i sówka śliczne- całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne stoisku,oczopląsu bym dostała:)Fajna miejscówka w tym Trzepaku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje stoisko prezentuje się wspaniale. Torba od Ani śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. super sprawa taie targi no i świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, imponujące stanowisko, a sówka pełna słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no Twoje stoisko błyszczało różnościami ;) torebka bardzo przydatna pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości na tym twoim stoisku :) takie targi muszą być super, a torba śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ładnie ten Twój kącik się prezentuje. Coś mi się wydaje, że Twoje prace na żywo zyskują dużo. Teraz mam większe pojęcie o ich formach i wielkości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stoisko pełne cudnych prac szkoda ,że mnie tam nie było , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)