poniedziałek, 3 listopada 2014

Kumulacja ;-)

Przyznaję się bez bicia - poszczęściło mi się ostatnio z wygranymi :-)
Tym razem pokażę niespodzianki, które dotarły do mnie kilka dni temu...

U Teresy - haft krzyżykowy i biżuteria z koralików, udało mi się wygrać takie cuda:




Tereso, serdecznie dziękuję za wszystkie niespodzianki!!! Myślę, że elementami do haftu podzielę się z Weroniką, bo ciągnie ją do haftowania :-D

Kolejna cudna wygrana trafiła mi się u Moniki z Martynkowa :-)
Wygrałam wybrane przez siebie literki - oszczędziłam Monikę i zamiast Weroniki jest Nika ;-)





A na dokładkę dostałam uroczą gwiazdkę - będzie idealnie pasowała, gdy zmienię wygląd pokoju na świąteczny :-)


Moniko, bardzo dziękuję Ci za tak dopracowane cudowności :-)

W związku z tym, że naprawdę ostatnio dużo wygranych trafiło do mnie - obiecuję, że niespodzianki wyjdą też ode mnie - czeka nas więc w najbliższym czasie kilka rozdawajek :-)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)