czwartek, 12 grudnia 2013

Pierwszy rok blogowania! :-)

Rok! Na prawdę rok od pierwszego postu!
Wtedy pisałam późnym wieczorem - dziś za dnia ;-) 
Większość z Was z okazji takiego święta robi małe podsumowanie, to może i ja... 

Przez pierwszy rok opublikowałam...


Całkiem niezły wynik ;-)
Wy zostawiłyście... 


Jest... 


Zdecydowanie jestem uzależniona od bloga ;-) 

Bardzo dziękuję, że jesteście, że tu zaglądacie, czytacie, oglądacie i komentujecie! 
No i teraz przyznać się muszę, że dopóki nie miałam bloga, a czytałam u kogoś przy blogowych rocznicach podziękowania za komentarze, że to dodaje skrzydeł itd., to sobie myślałam, że to kurtuazja i farmazony ;-)

Ale teraz muszę (chcę!) zrobić to samo!!! 

Niesamowitą moc mają Wasze słowa zostawione pod kolejnymi postami i moimi wytworami!
Czytam wszystkie! I prawdą jest, że każdy - krótki, czy długi - jest motorem napędowym do dalszego działania!

Dziękuję, że jesteście!

Mam nowe "twórcze" plany, niektóre zamierzam całkiem niedługo wprowadzić w życie!
Czy się przyjmą? Spodobają? Sprawdzą się? Nie wiem, ale liczę na Wasze komentarze - przychylne bądź nie... :-) 

Tymczasem ogłaszam pierwszoroczne candy :-)

Zasady tradycyjne:
  • do 12 stycznia 2014 do godziny 23.59 trzeba zapisać się pod tym postem wrażając chęć wzięcia udziału w zabawie
  • zamieścić na swoim blogu zdjęcie (poniżej) z aktywnym linkiem do tego candy - osoby nieposiadające bloga proszone są o pozostawienie adresu mailowego, można też wstawić zdjęcie na fb (zostawcie link, żebym mogła Was znaleźć :-))
  • cierpliwie czekać na losowanie - postaram się je przeprowadzić następnego dnia :-)


A co jest nagrodą?

Zabawa jest zorganizowana z wyjątkowej dla mnie okazji, więc i nagroda będzie (mam nadzieję!) specjalna.
Osoba, którą wylosuje moja Maszyna Losująca - Weronika :-) sama wybierze, co chciałaby ode mnie dostać (naszyjnik, pierścionek, broszkę czy kolczyki) i sama zdecyduje, jaka grafika będzie w biżuterii...
Mam nadzieję, że to zachęci wszystkich do zabawy :-)


102 komentarze:

  1. no to ja sie zapisuje :) http://dankachatkaczarownicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje :-)!
    Również z chęcią przyłączę się do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią dołączę się do zabawy :) Marta - martusia.stm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się! Mam nadzieję, że coś wygram! Tworzysz bardzo ciekawą biżuterię i chętnie zaglądam na Twojego bloga, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No no całkiem duże liczby w statystyce. Gratuluję Roczku.:) No i staję w kolejce po spełnianie marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z serc naszych trzech płynął w Twoją stronę :-))))) Czekamy na "twórcze" plany z niecierpliwością :-) Buziaki urodzinowe ślemy :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Olu z całego serducha;))
    Bardzo się cieszę,że Cie poznałam i zawsze chętnie do Ciebie wpadam;;)Mam nadzieję,że te nasze wzajemne wizyty sie nie skończą;))
    Jeśli mogę(mieszkam w Irlandii) to oczywiście staję w kolejce ;))
    Życzę Ci kochana dalszych świetnych pomysłów i oby Cię wena nigdy nie opuściła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję roku..:) to jednak jest wydarzenie.. tyle się na pewno zmieniło u Ciebie i blog stał się ważną częścią życia.. życzę Ci dalszego rozwoju twórczego i spełniania się w tym co robisz.. oczywiście ustawiam się również po piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnóstwo tych komentarzy- ja to ich wyczekuję jak przysłowiowa "Kania dżdżu" ;-) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział http://tiberianeyes.blogspot.com/2013/12/candy-u-lexi.html

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje pierwszego roku!!! życzę kolejnego i kolejnego i kolejnego... :)
    chętnie ustawiam się w kolejce do zabawy
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację!
    Z miłą chęcią biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo:) no gratuluję roczku:) Świeczka zdmuchnięta?:) A dla mnie dodatkowo miły dzień, bo znalazłam zaginione kolczyki ptaszki:D Od sierpnia szukałam i okazało się, że cały czas leżały spokojnie w szkatułce na biżuterię...:)
    Dołączam do zabawy z przyjemnością i ściskam:) Chciałoby się zaśpiewać sto lat, ale pewnie do tego czasu prowadzenie bloga w taki sposób jak dziś się to robi będzie przeżytkiem:)
    No i jeszcze na koniec dodam, że prowadzeniem bloga zaraziłam się właśnie od Ciebie, za co dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu, gratuluję z całego serca!:)
    I już wpycham się w kolejkę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje ;) rok blogowanie - to rok ciężkiej pracy, w dodatku tylko dla wytrwałych ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Olu, gratuluję z całego serducha roczku i życzę kolejnych fantastycznych i pełnych pomysłów lat blogowania.
    Z przyjemnością zgłaszam się po cukierasy.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję pierwszego roczku i życzę wielu,wielu kolejnych latek blogowania.Z przyjemnoscią postoję w kolejce,biżuterii nigdy dość!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! Bardzo chętnie zapisuję się na Twoją zabawę ;) Nagroda bardzo bardzo kusi ;)
    pozdrawiam cieplutko w mroźny wieczór;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wielkie gratulacje z okazji pierwszych urodzin ;) z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy, banerek na pasku bocznym mojego bloga http://szydelkiemwoko.blogspot.com/ Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy :) Z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy :) Banerek umieszczony na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała jest ta Twoja biżuteria. Zapisuję się obowiązkowo. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce ;)
    Pozdrawiam świątecznie z życzeniami zdrowia, ciepła i radości :)

    Zapraszam na moje candy: http://tworczyporanek.blogspot.com/2013/12/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Olu Kochan - to juz rok!!!!!! Bardzo się cieszę że blogowanie daje C tyle radości......
    NIech to bedzie dla Ciebie kolejny rok pełen przygód,wyzwań i rozwijajacych spotkań.
    Zapisuję się na candy i ściskam urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
  24. jako maniaczka pięknych ręcznie robionych kolczyków, pozwól, że zapiszę się do tej zabawy... od dziś chętnie będę czytać Twój blog :)
    jako, że nie mam jeszcze bloga, podaję maila: agnieszkamaat@gmail.com
    udostępniłam też info na FB ;)
    https://www.facebook.com/agnieszka.jaszczak.9

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję roczku!
    Oczywiście zapisuję się.
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam sowy, a ze u Ciebie często goszczą, to chętnie się zapisuję :) Gratulacje i jak najwięcej pracowitych i kreatywnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy roczek za Tobą a jakie imponujące efekty liczbowe prezentujesz :)

    Ustawię się w kolejce i cierpliwie poczekam, może szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. GRATULUJE!!!!!Roczek a takie efekty- tylko pozazdrościć:) Pozdrawiam serdecznie. Banerek na http://negatyfffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mogło mnie tu zabraknąć - k-madebyhand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    email- Raaaainboow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. to i ja się zgłoszę ;) pozdrawiam i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje rocznicy i zgłaszam się i ja mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Tuptam na koniec tej długiej kolejki i grzecznie czekam na wylosowanie mnie :P
    banerek na blogu: warsztatura.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. O super :)), nawet już mam pomysł :)).

    OdpowiedzUsuń
  35. Troszke sie spoznilam ,aleee Szczerze Gratuluje Ci Roczku :):):) Zycze Ci ,aby i nastepne lata blogowania byly dla Ciebie jeszcze lepsze od tego co juz minal !!! :) Ciesze sie Baardzo ,ze mialam szczescie i Cie Poznalam :):) A po cukierki ustawiam sie z Przemila checia i moocno trzymam kciuki za szczescie :):):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kolejnych słodkich lat blogowania :)
    sama z chęcią staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję! i życzę dalszego zapału ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tyle postów w rok... podziwiam... i gratuluję Ci pierwszego roku, byle tak dalej ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    Wstawiłam baner na bloga http://mini-miniaturki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję nieustającej aktywności na blogu:) trzymaj tak dalej Asia

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja też się doczepię.
    Gratuluję tego roku!
    Oby jutrzejszy był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się do zabawy :)
    Banerek na blogu: http://theloth.blogspot.com/

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję rocznicy:) zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję roczku:)
    Wspaniałe wyniki, tylko pozazdrościć:)
    Chętnie przyłączam się do zabawy, a banerek u mnie na http://www.pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje:)Uwielbiam Twoje dzieła,więc chętnie powalczę o następne:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Olu serdecznie gratuluję, i przyłączam się do zabawy :)
    http://blog.decorre.pl/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Nikoniuk21@gmail.com
    udostępniłam na fb https://www.facebook.com/gosia.nik/posts/1452133801673559

    OdpowiedzUsuń
  48. ło matko:) jak ja bym chciała wygrać coś u Ciebie:) Kolczyki, albo naszyjnik" mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. gratulacje roczku :) co do komentarzy też tak myślałam dopóki nie zaczęłam sama blogować :)
    oczywiście dopisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam, mam na imię Dorota i jestem nową blogerką. Gratuluję roczku, ale i ja mam swoje małe święto, ponieważ pierwszy raz biorę udział w Candy. Ach, bo się zapisuję.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja ustawiam się w kolejce !! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratulacje. Ja również dopisuję się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  53. gratulacje roczku i oczywiście, że się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję rocznicy i z chęcią staję w ogonku!

    OdpowiedzUsuń
  55. Jesteś bardzo kreatywną osobą, przejrzałam trochę Twoich dziełek- ,jestem pod wrażeniem.Ciekawe czy mi się uda?

    OdpowiedzUsuń
  56. Jesteś kreatywną osobą ,przejrzałam trochę Twoich dziełek- jestem pod wrażeniem.Oczywiście nie wpisałam adresu e-mail zdunek.wypych.bozena@ gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję gorąco i z przyjemnością wezmę w Twoim Candy udział. Imponująca ilość postów w ciągu ostatniego roku - a to mnie zarzucają wylewność i pracowitość :) No to teraz jesteśmy blogowymi równolatkami :) mój adresik alejainspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. o matko i jeszcze takie Candy przegapiłabym-niewybaczalne...:) Choć lista zgłaszających się jest długa to ja mam nadzieję na wygranie Twoich cudeniek:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję pierwszej rocznicy i z wielką przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też z miłą chęcią się zapisuję i serdecznie gratuluję roczku blogowania, oby kolejne były równie piękne :)))
    Pozdrawiam!
    http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. gratuluję rocznicy i życzę dalszych sukcesów :))) baaardzo imponującą ilość postów napisałaś! pozdrawiam,Aśko

    OdpowiedzUsuń
  62. Rewelacja, uwielbiam twoją biżuterię. Zgłaszam się i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy, z wielką chęcią zgłaszam się do candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Super pomysł na nagrodę :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Banerek dodany na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  66. jestem pierwszy raz u Ciebie ale bardzo tu Miło, więc zostaje na dłużej.
    Z chęcią zapisuję się do zabawy.
    Banerek wisi na blogu http://akaatowyzakatek.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie i zycze kolejnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  67. To przygodę z blogowaniem zaczęłyśmy mniej więcej w podobnym okresie;)))Życzę kolejnych postów z tak wspaniałymi arcydziełami;)
    zapisuję się koniecznie, bo biżu to ja ubóstwiam;P

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratulacje, życzę kolejnych rocznic i wiele radości z blogowania :)
    zgłaszam się, banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Z chęcią biorę udział w zabawie :)

    obserwuję jako Kamira90
    A banerek wieszam na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    Pozdrawiam ^^

    Życzę kolejnych blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Dołączam do zabawy, może się uda ;) cudowne rzeczy! ;)
    baner na moim blogu- positivelittlethink.blogspot.com
    gratuluję:)!

    OdpowiedzUsuń
  71. Dołączam do zabawy, i dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Robisz śliczne cudeńka, zapisuję się oczywiście
    banerek http://zaczarowanyswiatgosi.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Witaj, ja tez się zapisuje a tu adres mojego bloga z informacja -http://gliniany-zakatek.blogspot.com/.zapraszam tez do siebie.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję. Jak na rok blogowania to statystyki imponujące :) życzę kolejnych udanych latek blogowych i grzecznie staję do losowania

    OdpowiedzUsuń
  75. Z miłą chęcią biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Z miłą chęcią biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję 1 roczku i życzę wielu kolejnych !!! Życzę również wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoim wspaniałym prezencie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przed chwilką otworzyłam 2 setkę obserwatorów - to też powód do gratulacji !!!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję i gratuluję! Jestem zachwycona tą liczbą :-)

      Usuń
  78. Gratuluję tak niewymownie wielkiej listy postów :)
    Z chęcią wezmę udział w losowaniu
    banerek wisi u mnie na blogu a tymczasem zapraszam na moje Candy-Niespodziankę http://siubzdziu.blogspot.com/2013/12/candy.html

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  79. Witam
    zgłaszam chęć udziału
    dioddka1@gmail.com
    fb-https://www.facebook.com/ania.babu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. witam i staję w kolejce ...:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. witam i staję w kolejce ...:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Przed chwilą całkiem przypadkowo - od Słoneczka - trafiłam na Twojego bloga. Patrzę a tu candy :) Zapisuję się :) Wszystko co robisz jest przepiękne :) Gratuluję pierwszego roku i życzę kolejnych :) Banerek już jest u mnie na http://www.plonacemotyle.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. gratuluję rocznicy :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  84. Halo moja imienniczko ;) . Z wielką ochotą przyłączam się do zabawy. Oh takie piękne rzeczy tu masz! Zaraz wstawiam banerek w Świecie Oli :) Pozdrawiam serdecznie zdolna Kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Wiec i ja. Mój blog http://artodecu.blogspot.com. Zapraszam też na moje candy, które właśnie trwa:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Z cieplutkimi pozdrowieniami i cichą nadzieją. Gratuluję zdolności!
    karola
    ksulerzycka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. zapisuję się z wielką radością, Zyczę kolejnych 100 lat w blogowaniu.
    pozdrawiam
    http://wkacie-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. wow, jak dużo chętnych! ale co tam, zapisuję się i ja!
    bnanerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  89. Niezła kolejka się utworzyła:) zapisuję się, obserwuję i zamieszczam baner na kuffart,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie mogę przejść obojętnie :) Pozdrawiam serdecznie i życzę ci jeszcze większych radości z prowadzenia bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Nagroda wspaniała, dlatego też zgłaszam chęć udziału :)
    Baner tu: http://pani-kredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Oj, nadrabiam zaległość i się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  93. I ja bardzo chętnie staję w kolejce :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratuluję roczku! U mnie też już niedługo urodziny ;)
    Oczywiście zgłaszam się do zabawy, banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ale fajnie, że jeszcze zdążyłam :) Życzę spełnienia planów i marzeń w 2014! :))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  96. Ale rewelacja! Ja (pewnie ostatnia) ale tez ustawiam się w kolejce - może dopisze mi szczęście :)
    Gratuluje Roczku i wspaniałych wyników, bardzo imponujące :)
    pozdrawiam cieplutko
    mój blog: http://chwilatylkodlasiebie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  97. Zdążyłam?
    Chyba zdążyłam. Zapisuję się i gratuluję rocznicy.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)