sobota, 16 listopada 2013

"Biegnie, biegnie renifer... + wygrana!

...przez Rosję i Estonię..."
Nie wiem czy ktoś pamięta, ale była taka odjazdowa piosenka ;-)
Mój renifer czeka z zaczerwienionym nosem, aż ktoś przypnie go sobie, jako ozdobę około świąteczną ;-)
Renifer haftowany na kanwie plastikowej.
Szerokość ok. 4,5cm, wysokość ok. 5,5cm



A to moja wygrana na blogu Szpinakożerca :-) Zapisałam się na candy, bo lubię takie zabawy, nagrody mi się spodobały, ale oczywiście nie spodziewałam się wygranej! Gdy przyszła przesyłka - okazało się, że każda, nawet najmniejsza rzecz idealnie do mnie pasuje! A jak zobaczycie poniżej - trochę tego było!
No, gumkę od razu zaoferowałam mojej Roszpunce, a czekoladki zostały przez Nią pożarte ;-)
Ale reszta już jest tylko moja!


Bardzo dziękuję za tę niespodziankę!

P.S. Witam serdecznie dwie nowe Osoby Obserwujące! Niedługo pierwszy rok blogowania, a Was co chwilę jest więcej :-) Ogromnie się cieszę i bardzo za to dziękuję!

17 komentarzy:

  1. Witam serdecznie,
    Słodka broszka! \Witaj w wymiance. Bardzo proszę o umieszczenie banerka ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za akceptację zgłoszenia :-)
      Baner już na miejscu!

      Usuń
  2. Pamięta, pamięta :) słodki ten twój renifer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiścieże pamiętam piosenkę;)))Piosenka świeta i Twój reniferek tez cudniasty;)
    Renifer to najfajniejsza i najbardziej zabawna odoba na święta;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki :)) Uwielbiam te twoje haftowane broszki! No i gratuluję wygranej :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten reniferek jest obłędny...masz po prostu gigantyczny talent:)
    Gratuluje wygranej!!!
    Muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Renifer przesliczny :) Gratuluje Ci wygranego Candy :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam tą wspaniałą biżuterię niestety czeka na przyjście mikołaja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniferek i Mikołajki są super! Widać, że zaczyna udzielać się świąteczny klimat :)) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny renifer!!! :) nie mogę oczu oderwać :)
    dodaję do obserwowanych a także zapraszam do siebie na candy :) http://katslittlepassion.blogspot.com/2013/11/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy renifer :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny przesłodki i taki kochany...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały renifer:)
    Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)