piątek, 15 listopada 2013

Dwa Mikołaje! + nagroda za złapanie licznika...

Mikołajów nigdy za dużo ;-)Co prawda jeszcze trzy tygodnie, ale...
Broszki haftowane na plastikowej kanwie.

Mały - szerokość ok. 3,5cm, wysokość ok. 5cm



Gdy zobaczyłam wzór na tego Mikołaja - od razu wiedziałam, że go wyhaftuję!
Duży  - szerokość ok. 7,5cm, wysokość ok. 8,5cm



Przy okazji ekspresowego łapania licznika wspominałam o naszyjniku z puzzlami. Naszyjnik wczoraj dotarł do Właścicielki - Gosi - więc mogę go już pokazać :-)




P.S. Z wielką radością witam 160 Obserwatorkę! :-)

11 komentarzy:

  1. Wooow! Cudne te mikołaje! Naszyjnik również :)
    Nie mogę się na patrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mikołajre sa obłędne...brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne sa te mikolaje :) Jak i puzzle sliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam mogę na Twoje prace patrzeć godzinami:))Cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi się podobają te twoje hafciki, co jeden to piękniejszy :) mikołaje super, a naszyjnik z puzzlami mi się ogromnie spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się ten kudłaty:) ale wszystkie są fajowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)