czwartek, 19 grudnia 2013

Atomówka!

Dziś Atomówka wykonana na zamówienie Małej Damy...
Córeczka Ani z bloga Pyzulki uwielbia Atomówkę o wdzięcznym imieniu... Bójka ;-)

Pierścionek w oprawie koloru antycznego brązu, który po regulacji (mam nadzieję!) będzie pasował na paluszek Nadii :-)



I Atomówka w wersji haftowanej - na kanwie plastikowej.
Szerokość haftu ok. 6cm, wysokość ok. 8cm




Aniu serdecznie dziękuję za kolejne haftowane wyzwanie :-)
To była ogromna przyjemność! Mam nadzieję, że Dusia będzie zadowolona.

P.S. Serdecznie witam nową Osobę Obserwującą!

7 komentarzy:

  1. Haftowana atomówka jest genialna! Świetna praca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyhaftowana wygląda genialnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam bardzo ciekawa jak będzie wyglądać, kiedy mi opowiadałaś o tym projekcie i muszę przyznać, że wow... Powala:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny prezent, a wykonanie nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda! Ta haftowana jest nieziiemska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Padam na twarz przed tym haftowanym zjawiskiem, który mimo, że zupełnie mi obce, wywołuje uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany jak moja mlodsza siostra zobaczyla te atomówke to cały czas o niej mówi....więc chyba się podoba...hehe:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)