niedziela, 15 grudnia 2013

Po kiermaszu...

Było fantastycznie! Mnóstwo ludzi, rewelacyjna atmosfera, cudne rzeczy!
Na początek moje stanowisko - chyba przestanę robic takie zdjęcia, bo u mnie zawsze tak samo ;-)
No, ale może na następnym kiermaszu będzie już moja wymyślona nowość...?


Najpierw było przestrzennie ;-)





Później już trochę mniej, ale właśnie to było najfajniejsze!


Był też... smok! W sali obok odbywało się przedstawienie dla Dzieci ;-)


A to moje łupy! Ukochana, upragniona "awangardowa zebra" od Kasi z Pracowni ino - ino!
Oczywiście wylądowała w objęciach mojej Weroniki, była też ujeżdżana przez Barbie Kwiatową Wróżkę ;-)



Broszka - lizak od Ady z Bublowni - również zamówiony wcześniej :-)


Opaska z kucykami od Anety z Tutu Księżniczkowe Kreacje


A na koniec zostawiłam coś, czego kompletnie się nie spodziewałam... Dostałam prezent :-)
Prezent był od Marioli z Mysiej norki. Co prawda byłyśmy umówione na spotkanie, bo Mariola miała odebrać ode mnie broszkę, którą zamówiła (przy okazji - nie zrobiłam zdjęcia, więc jakby co - poproszę :-)), a tu prezent...


Nie wytrzymałam do czasu przyjścia do domu i gdy tylko była luźniejsza chwilka zajrzałam, a tam...



Mariolu, sówka jest przepiękna! Całą noc grzecznie spała wtulona w Weronikę :-)
Bardzo, bardzo jeszcze raz dziękuję!

Dziękuję też serdecznie wszystkim, którzy mnie odwiedzili i którzy swoimi słowami sprawiali, że skrzydła mi rosły ;-) Naprawdę to cudowne usłyszeć tyle miłych słów na temat swojej pracy!
Mam nadzieję, że spotkamy się na następnym kiermaszu :-)

P.S. Z przyjemnością witam dwie kolejne Osoby Obserwujące!

13 komentarzy:

  1. Alez miałaś fajny dzien,u mnie nie ma takich imprez a bardzo żałuję,chętnie bym sobie pochodziła po takich stoiskach,ale ile bym kasy straciła:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. MEEEGA rzeczy :) świetne, naprawdę :) chętnie bym się sama na taki kiermasz wybrała :) pozdrawiam! : )
    http://musssli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac ze kiermasz udany:)
    genialna sówka...
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że kiermasz się tak udał.. :) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, dzięki wielkie za wspólny czas... no i za adopcję zeberki - wiem, że trafiła w bardzo dobre ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że fajnie było na tym kiermaszu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudne miejsce, idealne na kiermasz. Fajny klimacik i Twoje stoisko jak zawsze ... śliczne :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam, macałam i przymierzałam. Gdyby nie to, że byłam tam z rodzinką to rozgościłabym się na pół dnia. Dziewczyny nie dość, że piękne rzeczy tworzą to są miłe i kontaktowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuper ,ze kiermasz sie udal :):) Sliczne prezenty dostala Twoje corcia :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to ładnie się obłowiłaś;))Przyjemne z pożytecznym;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się w 100% było fantastycznie!!! Olu a mogę "podkraść" niektóre zdjęcia? :) Bo ja oczywiście mam tylko zdjęcie swojego stanowiska :(

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę klimatu panującego na kiermaszu :)) i oczywiście prezentów :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)