poniedziałek, 16 grudnia 2013

Bambi + wygrana!

Mały jelonek ukryty we mgle, schowany pod szkiełkiem, w oprawie i na łańcuszku w kolorze antycznego brązu.
Łańcuszek dł. ok. 53cm, wisiorek ok. 3,5cm 



Moja wygrana! Jakoś tak się poskładało, że ostatnio miałam duuużo szczęścia :-) Ten cudny prezent wygrałam w zabawie u Sylwii z bloga Koral Art - biżuteria sutasz. Nagroda była niespodzianką, ale wiedziałam, że będzie to coś ładnego - jak wszystko, co robi Sylwia! No i nie myliłam się - zobaczcie...



Oczywiście następnego dnia kolczyki powędrowały ze mną do pracy, dumnie zawieszone na uszach :-) 
Sylwio, bardzo dziękuję!

P.S. Witam serdecznie nową Obserwatorkę! 

12 komentarzy:

  1. Jelonek bardzo hmm tajemniczy? :) Świetny :))
    Gratuluję wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej ;) piękne te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda ta grafika. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne są te kolczyki :)
    a grafika kojarzy mi się przez taki rozmyty jakby obraz z "vintydż" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jelonek niezwykle tajemniczy i romantyczny; piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę o sutaszu rozmawiałyśmy i już cieszysz oczka swoimi kolczykami :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny jelonek. :3
    Gratuluję tak cudownej wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wisiorek wygląda jak taki starodawny.. piękny..
    gratuluje wygranej:) ja kompletnie nie mam szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny naszyjnik :):) Gratuluje Ci wygranej :) Szczesciara :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej :)..a ten jeslonek jest po prostu cudny ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jelonek to prawdziwa nowość, ekstra fota. Gratuluję prezentów :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, Bambi świetne! Ma wspaniały klimat. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)