środa, 4 grudnia 2013

Tego jeszcze nie było... + wyróżnienie

Bogusia zamówiła nietypowy pierścionek...
Miał być kwadratowy i wiedziałam, że będzie to coś innego niż do tej pory... Czekałam z niecierpliwością na maila z wybraną grafiką i... okazało się, że Bogusia wybrała ikonę! Od razu wiedziałam, że będzie pięknie wyglądać! Sama zobaczcie :-)



A dla młodszej Siostry - pierścionek z kiciusiem :-)



Jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od Bogo :-)
I tak dla wiadomości tych, co jeszcze się nie domyślili... Bogo to właśnie Bogusia, która wielokrotnie zamawiała u mnie głównie muzyczną biżuterię ;-)


Pytania od Bogusi:
1. Ulubiony owoc? winogrona i arbuz - nie mogłam się zdecydować
2. Pies czy kot? chyba jednak kot
3. Nie odważę się spróbować...? smażonych robaków ;-)
4. Gdybym miała 10 lat mniej...? nie miałabym tego wszystkiego, co mam dzisiaj :-)
5. A za 10 lat nie będę sobą jeśli nie...? będę doceniała tego, co mam...
6. Szklanka do połowy pełna, czy już w połowie pusta? pełna
7. Bajka czy film? zależy od nastroju :-)
8. Filharmonia czy stadion? filharmonia
9. Kino czy teatr? kino
10. 3D czy 2D? 2D
11. Prowadzę bloga, bo...? chciałam mieć swoje miejsce :-)

Teoretycznie powinnam nominować kolejnych 11(!) blogów, ale tyle było już tych wyróżnień, że nie chcę się powtarzać, więc wybiorę trzy blogi, na które trafiłam jakiś czas temu :-)

1. Art Shaker by Monique
2. Ewcia - Hobby
3. Olcikk 

A moje pytania będą w świątecznym klimacie ;-)

1. Lubisz Święta BN?
2. Kto u Ciebie przynosi prezenty - Mikołaj, Gwiazdor, Gwiazdka?
3. Dla każdego coś drobnego, czy prezenty tylko dla Dzieci?
4. Lubisz pakować prezenty?
5. Dajesz w prezencie rękodzieło?
6. Spodziewasz się niespodzianki w tym roku pod choinką?
7. Święta w domu czy np. w górach lub ciepłych krajach?
8. Ile osób będzie w tym roku przy wigilijnym stole?
9. Kiedy zorientowałaś się, że prezenty pod choinką są od Rodziny? ;-)
10. Masz w domu świąteczne dekoracje?
11. Choinka kolorowa czy w jednym/dwóch odcieniach?

Bawcie się dobrze Dziewczyny :-)

12 komentarzy:

  1. dziękuję za wyróżnienie, motywuje mnie to do dalszej pracy, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierścionek z kiciusiem jest przesłodki :)
    mały kiciuśśśś :)
    gratuluję Ci tego kiermaszu, o którym napisałaś na fb :)
    świetne pytania, takie... świąteczne :)
    widzę, że czekasz już na Święta... ja najbardziej czekam chyba na choinkę, barszcz i karpia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuda :-) Gratuluję wyrożnienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne pierscionki :) Super pomysl na nie :) Gratuluje Ci wyroznienia :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście bardzo oryginalna grafika jak na biżuterię tego typu :) Ale ikony zawsze i wszędzie wyglądają nieziemsko pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kiciuś najlepszy!<3
    taki słodziak na pierścionku jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, a ten kociak rozkoszny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. They look so amazing
    Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter?
    Love
    New Post: Fashion Talks
    New Giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej! Bardzo mile jestem zaskoczona tym wyróżnieniem i wkrótce pochwalę się na blogu i odpowiem na pytania! Pięknie dziękuję! :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)